کد خبر : 150667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 17:57
-

مس شکست در اهواز را جبران می کند؟

مس شکست در اهواز را جبران می کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به مرحله حساس خود رسیده است و ۸ تیم نهایی این مسابقات در دور پلی‌آف برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی با یکدیگر رقابت می‌کنند. در آغاز این مرحله و در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی قرار است فردا (پنجشنبه) چهار بازی انجام شود که طبق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به مرحله حساس خود رسیده است و ۸ تیم نهایی این مسابقات در دور پلی‌آف برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در آغاز این مرحله و در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی قرار است فردا (پنجشنبه) چهار بازی انجام شود که طبق برنامه تیم مس سونگون ورزقان در اهواز به مصاف شرکت حفاری این شهر خواهد رفت.

استقبال با نتایج مشابه

شاگردان علیرضا افضل با صدرنشینی مقتدرانه به دور حذفی رسیده‌اند. نارنجی‌پوشان در آخرین بازی‌شان که فینالی تشریفاتی لقب گرفت در خانه گیتی‌پسند اصلی‌ترین رقیب خود به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

این درحالی است که حفاری اهواز در گام نهایی و به لطف تساوی در شیراز بلیت حضور در این مرحله را رزرو کرد. این تیم در هفته پایانی دور مقدماتی با تساوی یک بر یک برابر میزبانش لبنیات ارژن متوقف شد.

زنگ خطر برای مس

نتایج جدال این دو تیم در دور مقدماتی بدین شرح رقم خورد که بازی رفت در تبریز با برتری ۴ بر صفر مسی‌ها به اتمام رسید اما در دیدار برگشت تیم اهوازی موفق شد این باخت را تلافی کرده و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

نتیجه پیکار دو تیم در دور برگشت مرحله مقدماتی از این حیث قابل توجه به نظر می‌رسد که تنها شکست مدافع عنوان قهرمانی در نیم‌فصل دوم مسابقات بود و این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای مس باشد.

نماینده آذربایجان در رویای هتریک 

نماینده استان آذربایجان‌شرقی که در دو دوره قبلی لیگ برتر با کسب مقام قهرمانی بر بام فوتسال کشور ایستاده است، به دنبال تکرار این مقام برای سومین بار پیاپی بوده و در رویای هتریک به سر می‌برد.

مسی‌ها اگر موفق به انجام این کار شوند، ضمن سه ستاره شدن و تبدیل به پرافتخارترین تیم فوتسال کشور، از نظر تعداد قهرمانی‌های متوالی نیز رکوردی جدید در فوتسال کشورمان ثبت خواهند کرد.

صلحی وجود ندارد، یا زندگی یا مرگ!

گفتنی است، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و به این روال خواهد بود که هر تیمی که به ۲ پیروزی برسد راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

البته در این مرحله نتیجه بازی با برد و باخت مشخص خواهد شد بدین صورت که اگر کار دو تیم در وقت قانونی به تساوی بیانجامد، وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز میدان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.