کد خبر : 150711
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 20:08
-

اوج هیجان در لیگ برتر/جنجال در هر چهار بازی پلی‌آف/شکست تلخ مس در روز اخراج جاوید و طیبی/کام‌بک ساوجی‌ها در خانه/برد جنجالی ستارگان در ورامین/گیتی‌پسند تنها میهمان سربلند

اوج هیجان در لیگ برتر/جنجال در هر چهار بازی پلی‌آف/شکست تلخ مس در روز اخراج جاوید و طیبی/کام‌بک ساوجی‌ها در خانه/برد جنجالی ستارگان در ورامین/گیتی‌پسند تنها میهمان سربلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور با انجام ۴ بازی خاتمه یافت. در نخستین دیدار از بازی های امروز، تیم‌های حفاری اهواز و مس سونگون در دیداری جنجالی و پر برخورد در سالن شهرک نفت اهواز به مصاف هم رفتند که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور با انجام ۴ بازی خاتمه یافت.

در نخستین دیدار از بازی های امروز، تیم‌های حفاری اهواز و مس سونگون در دیداری جنجالی و پر برخورد در سالن شهرک نفت اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان در دیداری ماراتن گونه پیروز شد. نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافته بود. در نیمه دوم تیم مس با دو‌ گلی که جاوید به ثمر رساند، ۳ بر یک پیش افتاد تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد اما این پایان کار نبود و اهوازی‌ها با دو‌ گل پیاپی شهاب طالبی در واپسین ثانیه‌ها بازی را به تساوی کشاندند تا کار به وقت اضافی بکشد. تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه نیز نتیجه‌ای در بر نداشت و کار به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی نیز دو تیم پایاپای پیش رفتند و در نهایت ۶ بر ۵ به سود میزبان خاتمه یافت. برای تیم حفاری اهواز نمازی،ملاعلی،طالبی،یعقوبی،قلی‌پور و امیدخانی پنالتی هایشان را تبدیل به گل کردند و فقط محمدزاده پنالتی خود را از دست داد. برای مسی‌ها نیز فخیم،نصیری،شجری،آقاپور و اولادقباد پنالتی‌هایشان را گل کردند و عسگری‌کهن و خیام پنالتی از دست دادند. از حواشی جالب توجه این دیدار می‌توان به اخراج مهدی جاوید و مصطفی طیبی از تیم مس سونگون و اعتراضات شدید هردو تیم به تصمیمات داوران در طول بازی اشاره کرد که روی یکی از صحنه‌ها سبب ورود نجفی مدیرعامل تیم مس به درون زمین شد!

در ساوه جدال نزدیک دو تیم سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرا مشهد با برتری ساوجی‌ها خاتمه یافت. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر فرش آرا پایان یافت اما در نیمه دوم میزبان بازی را در دست گرفت و موفق شد ۴ بار دروازه حریف را باز کند.فرش آرا نیز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود سن‌ایچ ساوه خاتمه یابد. این بازی را به نوعی تنها بازی کم حاشیه نسبت به سایر بازی‌های دور رفت پلی‌آف این مرحله می‌توان قلمداد کرد چرا که اتفاق و درگیری شدیدی در این دیدار رخ نداد!

در ورامین و در دیداری پر برخورد و پر از توقف، تقابل تیم‌های ستارگان ورامین و شهروند ساری با برد میزبان به اتمام رسید. در نیمه نخست تیم ستارگان با برتری دو گله میهمانش را روانه رختکن کرد. اما در نیمه دوم شهروندی‌ها بازی را در دست گرفتند و چند فرصت خوب گلزنی فراهم کردند و سرانجام یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. در ادامه هر دو تیم تلاش فراوانی از خود نشان دادند که ثمره آن ثبت یک گل دیگر برای تیم ستارگان بود و این دیدار با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت. از حواشی این دیدار می‌توان به قطع شدن اسکوربورد سالن در نیمه دوم و درگیری‌های شدید بین هر دو تیم و جنجال‌های پیاپی و پرتاب چند سنگ از سوی هواداران و هجوم لیدر تیم میزبان به درون زمین بازی اشاره کرد.

در آخرین دیدار امروز نیز که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود، تیم سوهان محمدسیما قم در خانه پذیرای گیتی‌پسند اصفهان بود که در پایان تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ میزبانش را با شکست مواجه کند و تنها میهمان پیروز بازی‌های امروز لقب گیرد. نیمه نخست این دیدار نیز با برتری ۳ بر یک اصفهانی‌ها پایان یافته بود. از حواشی این دیدار می‌توان به استقبال بسیار خوب هواداران قمی‌ از این دیدار و نیز اعتراض اصفهانی‌ها پس از اعلام دو ضربه پنالتی نقطه دوم در نیمه نخست توسط داوران به سود تیم قم اشاره کرد.

شایان ذکر است دور برگشت بازی‌های این مرحله روز دوشنبه ۳۰ دی در شهرهای تبریز، مشهد، ساری و اصفهان برگزار میگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.