کد خبر : 150796
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 13:38
-

باری:شرایط بازیکنان را درک می کنیم/بیشتر بازیکنان با آسیب دیدگی روبرو هستند

باری:شرایط بازیکنان را درک می کنیم/بیشتر بازیکنان با آسیب دیدگی روبرو هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری در پایان اردوی سوم تیم ملی فوتسال گفت: ۲۲ نفر به اردوی چهارم دعوت می‌شوند اما ممکن است یکی دو نفر برای اردوی بعد خط بخورند و دو نفر جدید اضافه شوند. اردوی بعدی چهارم تا هفتم بهمن ماه برگزار می‌شود. با تیم روسیه هم اول و دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری در پایان اردوی سوم تیم ملی فوتسال گفت: ۲۲ نفر به اردوی چهارم دعوت می‌شوند اما ممکن است یکی دو نفر برای اردوی بعد خط بخورند و دو نفر جدید اضافه شوند. اردوی بعدی چهارم تا هفتم بهمن ماه برگزار می‌شود. با تیم روسیه هم اول و دوم اسفندماه مسابقه خواهیم داشت.

وی افزود: اردوی خوبی داریم اما با توجه به اینکه بازیکنان بعد از فشار لیگ به اردو وارد می‌شوند شرایط شان را درک می‌کنیم ولی تمرینات جدیدی را دنبال می‌کنیم و رضایت بخش است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه تا اسفندماه سه اردوی دیگر خواهیم داشت، اظهار داشت: از آغاز اردوها شش مرحله تمرین برای ملی پوشان درنظر گرفته‌ایم و بقیه اردوها را از فروردین ماه آغاز می‌کنیم و تا مسابقات آسیایی ۱۹ مرحله اردوی آمادگی را پیش بینی کرده‌ایم.

وی به آسیب دیدگی ملی پوشان در مسابقات لیگ‌برتر اشاره کرد و افزود: بیشتر بازیکنان متاسفانه با آسیب دیدگی از باشگاه‌هایشان وارد اردو می‌شوند چون فشار زیادی را تحمل می‌کنند و ملی‌پوشان به دلیل اینکه مهره‌های ارزشمندی هستند دقایق زیادی را در بازی هستند و فشار بیشتری را تحمل می‌کنند و همین موضوع باعث شده با خستگی از مسابقات باشگاهی به اردو می‌آیند و امیدواریم زودتر بازی‌های لیگ تمام شود که بچه‌ها استراحت کوتاهی کرده و برای مسابقات آسیایی آماده شوند.

یاری ادامه داد: هر هفته بازی های لیگ را می‌بینم و آنالیزی از وضعیت ملی پوشان و سایر بازیکنان دارم اگر ملی پوشی عملکرد خوبی نداشته باشند و یا بازیکنی خوب باشد را خط می‌زنیم و یا به اردو دعوت می‌کنیم. عملکرد بازیکنان و ملی پوشان را زیر ذره‌بین داریم.

وی در پایان از پرداخت مطالبات ملی پوشان تا آغاز مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: پیگیر مطالبات ملی‌پوشان هستیم و مطمئن باشید تا قبل از مسابقات آسیایی پاداش شان را می‌گیرند، چون فدراسیون قول داده است که پول به دست ملی پوشان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.