کد خبر : 150790
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 0:39
-

جابری: تذکر‌ داده بودم که اقدام گوینده سالن ورامین تنش زاست/ از الان نگران برگزاری بازی برگشت در ساری هستم

جابری: تذکر‌ داده بودم که اقدام گوینده سالن ورامین تنش زاست/ از الان نگران برگزاری بازی برگشت در ساری هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری که در سالن شهید گل عباسی ورامین حضور داشت و از نزدیک نظاره گر اتفاقات و درگیری های دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری بود، اظهار داشت: با توجه به ترافیک شدیدی که در تهران بود بنده بین دو نیمه به سالن مسابقه رسیدم. وی افزود: متأسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری که در سالن شهید گل عباسی ورامین حضور داشت و از نزدیک نظاره گر اتفاقات و درگیری های دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری بود، اظهار داشت: با توجه به ترافیک شدیدی که در تهران بود بنده بین دو نیمه به سالن مسابقه رسیدم.

وی افزود: متأسفانه گوینده سالن بارها اقدام به صحبت با تماشاگران می کرد و من به نماینده فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت مدیره باشگاه ستارگان ورامین هم گفتم که باید جلوی این کار ایشان گرفته شود چرا که قطعا عامل تنش خواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال با غیرقانونی خواندن این اقدام گوینده سالن ورامین گفت: تقریباً هفت دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود که همان گوینده شروع به صحبت و سخنرانی کرد. این کارها سالهاست که برچیده شده است.

وی افزود: متأسفانه این اقدام گوینده سالن آغازگر تنش ها بود و در بیست دقیقه ای که بازی متوقف شد، شاهد صحنه های خوبی نبودیم.

جابری اذعان داشت: داوران گزارشات شان را نوشته اند و بنده هم گزارش نماینده فدراسیون را صبح شنبه به کمیته محترم انضباطی ارسال خواهم کرد و قطعاً این کمیته رأی متناسب با این اتفاقات را صادر خواهد نمود.

وی در هشداری به هیأت فوتبال استان تهران گفت: به این هیأت نامه خواهیم زد و اعلام می کنیم که اگر قرار باشد در سالن ورامین در زمان برگزاری مسابقه، بخواهند با میکروفن سخنرانی کنند، ما اجازه برگزاری مسابقات را نخواهیم داد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که این سازمان چه تدابیری برای عدم تکرار چنین صحنه هایی در مسابقات اتخاذ خواهد کرد، گفت: امروز از مجموع چهار مسابقه روز اول پلی آف، سه میزبان پیروز شدند بنابراین احتمال کشیده شدن تکلیف چهره تیم های صعود کننده به بازیهای روز سوم زیاد است. با توجه به افزایش حساسیت ها، قطعاً روز شنبه جلسه ای را برگزار خواهیم کرد و تمهیداتی را اتخاذ می کنیم.

وی با بیان اینکه بعنوان سرپرست سازمان لیگ نمی تواند در همه سالن ها و شهرها حضور پیدا کند، گفت: قطعاً باید آرای بازدارنده ای از سوی ‌کمیته محترم انضباطی صادر شود تا دیگر‌ شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

جابری از هیأت فوتبال استان ها، باشگاه ها و کانون هواداران آنها خواست تا رعایت حال برگزار کنندگان مسابقات را انجام دهند و خاطرنشان کرد: بازی ستارگان و شهروند در ورامین تمام شده و حالا این دو تیم به فاصله چهار روز باید دوباره در ساری به مصاف هم بروند و احتمال برگزاری بازی سوم شان هم وجود دارد. باید طوری رفتار شود که برگزاری این بازیها دشوار نشود. از الان نگران برگزاری بازی در ساری هستم.

گفتگو:ساسان صائمیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.