کد خبر : 150794
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 0:43
دسته‌بندی نشده
-

لک: در برخی دقایق بازی تمرکز نداشتیم/ فحاشی های VIP نشینان در ورامین برنامه ریزی شده است

لک: در برخی دقایق بازی تمرکز نداشتیم/ فحاشی های VIP نشینان در ورامین برنامه ریزی شده است
سرمربی شهروند ساری شکست تیمش برابر ستارگان ورامین را بدلیل نداشتن تمرکز برخی بازیکنان در مقاطع از بازی‌ دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی به لحاظ فنی دو بخش متفاوت داشت. ما در نیمه اول چند دقیقه ای تمرکز نداشتیم و دو گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم با تذکراتی که دادیم و گلی که زدیم به بازی برگشتیم اما می دانستیم اگر مقابل تیم خوب ستارگان غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد و روی عدم تمرکز دو سه بازیکن مان گل سوم‌ را هم خوردیم.

وی افزود: متأسفانه پاورپلی ما در دو ‌دقیقه پایانی با اینکه دو سه موقعیت گلزنی ایجاد کردیم اما جواب نداد. بازیها حذفی است و باید از حداقل موقعیت ها استفاده کنیم.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: از امروز به دنبال ریکاوری تیم برای بازی ۳۰‌ دی خواهیم بود و با تمام توان مان برای جبران این شکست و استفاده از دو فرصت میزبانی در پلی آف به میدان می رویم.

لک با اشاره به اتفاقات و درگیری های رخ داده در نیمه دوم این دیدار گفت: روح ورزش بازی جوانمردانه است. متأسفانه در ورامین همه چیز اتفاق می‌ افتد اِلّا جوانمردی. انواع و اقسام فحاشی ناموسی از طرف تماشاگران به ما داده شد. جالب اینجاست این فحاشی ها حتی از VIP نشینان هم انجام گرفت!

وی افزود: جایگاه ویژه جایی است که مسئولان و بزرگان آنجا می‌ نشینند و متأسفم که از آنجا هم فحاشی صورت گرفت و حتی تعدادی بطری آب معدنی به داخل زمین پرتاب شد.

سرمربی شهروند ساری اتفاقات رخ داده در ورامین را برنامه ریزی شده دانست و گفت:‌ دلیلش را نمی‌ دانم که چرا برگزار‌ کنندگان مسابقات در ورامین نمی خواهند بساط این اتفاقات را جمع کنند و انگار ‌دوست دارند این شرایط ادامه داشته باشد.

لک با بیان اینکه در ورامین چهل دقیقه فحش خورده است، اذعان داشت: امیدوارم اتفاقات بدتری اینجا نیفتد. اما ورامین از همه چیز برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد و البته دیگر هم قرار نیست اینجا بازی کند.

وی در‌ خصوص قضاوت داوران مسابقه نیز گفت: داوران چند اشتباه داشتند اما روی گل هایی که زده شد تأثیری نگذاشتند و می توانم بگویم نتیجه بازی حاصل بازی فنی دو تیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.