کد خبر : 150784
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 0:32
-

مرتضایی:فشار بازیکنان سن‌ایچ عامل باخت بود

مرتضایی:فشار بازیکنان سن‌ایچ عامل باخت بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فشار بیش از حد بازیکنان تیم سن‌ایچ عامل باخت فوتسالیست‌های مشهدی و واگذاری بازی بود. «مجید مرتضایی» شامگاه پنجشنبه در پایان نخستین بازی از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران در سالن فجر ساوه  افزود: تیم فرش‌آرا نیمه نخست بر حریف مسلط بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فشار بیش از حد بازیکنان تیم سن‌ایچ عامل باخت فوتسالیست‌های مشهدی و واگذاری بازی بود.

«مجید مرتضایی» شامگاه پنجشنبه در پایان نخستین بازی از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران در سالن فجر ساوه  افزود: تیم فرش‌آرا نیمه نخست بر حریف مسلط بود و توانستی با برتری به رختکن برود.

وی افزود: فوتسالیست‌های ساوجی در نیمه دوم فشار زیادی را اعمال کردند که تمرکز تیم فرش‌آرا را به‌هو زد و موجب شد که این تیم چهار گل دریافت کند.

مرتضایی با تبریک این پیروزی به مردم ساوه و هواداران پرشور سن‌ایچ اظهار داشت: امید می‌ررود که در بازی برگشت به میزبان مشهد شکست کنونی جبران شود.

سرمربی فرش‌آرا گفت: با اینکه در نیمه نخست برخی از سوت‌های داوران تمرکز تیم مشهد را بر هم ریخت اما در مجموع قضاوت داوران این مسابقه خوب بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.