کد خبر : 150786
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 0:34
-

اصغری مقدم:پیروزی مقابل فرش‌آرا حاصل شناخت کامل بود

اصغری مقدم:پیروزی مقابل فرش‌آرا حاصل شناخت کامل بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: پیروزی و برد پرگل برابر تیم فرش‌آرا حاصل شناخت کافی سبک بازی حریف و آنالیز صحیح بود. «جواد اصغری مقدم» شامگاه پنجشنبه در پایان دیدار فوتسالیست‌های سن‌ایچ با  فرش‌آرا مشهد که از مرحله پلی آف لیگ برتر ایران در سالن فجر برگزار شد، افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: پیروزی و برد پرگل برابر تیم فرش‌آرا حاصل شناخت کافی سبک بازی حریف و آنالیز صحیح بود.

«جواد اصغری مقدم» شامگاه پنجشنبه در پایان دیدار فوتسالیست‌های سن‌ایچ با  فرش‌آرا مشهد که از مرحله پلی آف لیگ برتر ایران در سالن فجر برگزار شد، افزود: بازی‌های این مرحله با دور گروهی تفاوت بسیار دارد و هر تیمی که بتواند تمرکز لازم را داشته باشد در کسب نتیجه  موفق است.

وی با تمجید از بازی منسجم بازیکنانش، گفت: بازی امروز، نمایش واقعی توانمندی تیم سن‌ایچ بود و امیدمی‌رود در بازی برگشت هم همین روند را ادامه یابد.

سرمربی سن‌ایچ گفت: ساوجی‌ها امروز به معنای واقعی یک تیم و با هدف در میدان رقابت حاضر شدند و فرقی نداشت که چه بازیکنی گل می‌زند و چه کسی پاس گل می‌دهد زیرا همه ارکان تیم با حمایت هواداران برای پیروزی همدل بودند.

اصغری مقدم همچنین از هواداران ساوجی  قدردانی کرد و گفت: نباید با این برد مغرور شد و از اکنون مقدمات بازی دوم با فرش‌آرا در مشهد گذاشته می‌شود و با تمرینات جدی آماده این دیدار فراهم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.