کد خبر : 150800
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 15:03
-

افضل: اشتباهات داوری نتیجه بازی را به کلی تغییر داد/ به داوری باختیم نه به حفاری اهواز!

افضل: اشتباهات داوری نتیجه بازی را به کلی تغییر داد/ به داوری باختیم نه به حفاری اهواز!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل بعد از شکست تیمش مقابل حفاری اهواز از اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در خصوص اتفاقات داوری این دیدار که بحث‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت، اظهار کرد: در درجه اول ما سعی کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل بعد از شکست تیمش مقابل حفاری اهواز از اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در خصوص اتفاقات داوری این دیدار که بحث‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت، اظهار کرد: در درجه اول ما سعی کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا شاهد وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی نباشیم و کار را در دقایق قانونی بازی به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: من کارشناس داوری نیستم اما احساس می‌‌کنم داوران این دیدار در جریان بازی قضاوت عادلانه و بیطرفانه‌ای نداشتند و این اشتباهات داوری باعث شد تا جریان بازی به کلی تغییر کند.

سرمربی مس سونگون افزود: در این دیدار ۲ نفر از بازیکنان تیم ما اخراج شدند که یکی از بازیکنان، مهدی جاوید که از مهره‌های اصلی تیم ما بود و در دقایق پایانی بازی با دومین کارت زرد، ضمن اخراج از بازی، دیدار بعدی را هم از دست داد.

افضل گفت: حتی در جریان این بازی، تدارکات، سرپرست و مربی تیم ما نیز از زمین بازی اخراج شد و واقعا من هنوز دلایل اصلی اخراج بازیکنان و اعضای تیمم را نمی‌دانم. ما بعد اتمام مسابقه در دفعات متعدد فیلم‌‌های بازی را بازبینی کردیم و حتی نظرات کارشناسان داوری را گرفتیم و متوجه شدیم که اشتباهات داوری خیلی بیشتر آن چند صحنه مورد اعتراضمان بوده است.

وی عنوان کرد: در صحنه گل سوم تیم حفاری نیز به خوبی مشخص است که توپ به هیچ عنوان از خط دروازه رد نشده و گل به اشتباه توسط داور ‌اعلام شده است. اما بزرگ‌ترین ایراد داوری در ضربات پنالتی صورت گرفت.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در صحنه پنالتی چهارم تیم حفاری، داور ضربه مجدد اعلام کرد که ما به دفعات متعدد فیلم این صحنه را بازبینی کردیم که متوجه این موضوع شدیم که هیچگونه خطایی از سوی دروازه‌بان ما انجام نشده و واقعا اگر پنالتی چهارم تیم حریف که توسط دروازه‌بان تیم ما به صورت کاملا درست گرفته شد تکرار مجدد صورت نمی‌گرفت، قطعا نتیجه بازی به سود تیم ما بود.

علی افضل در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در صحنه‌های متعدد نیز داوری به اشتباه، به نفع تیم حریف سوت ‌زد و اگر کارشناسان داوری فدراسیون در این خصوص‌ اظهار نظر کنند به خوبی مشخص می‌شود که اشتباهات داوری باعث باخت تیم ما در این دیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.