کد خبر : 150863
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 8:57
-

بارانی : دنبال کاهش محرومیت ها برای بازی با مس هستیم / با محروم و مصدوم به اصفهان آمدیم

بارانی : دنبال کاهش محرومیت ها برای بازی با مس هستیم / با محروم و مصدوم به اصفهان آمدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: با توجه به بازیکنان محروم و مصدوم با تمام بضاعتی که داشتیم برای برد به اصفهان آمدیم. مینا بارانی پس از پیروزی ۹ بر صفر تیمش مقابل تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: با توجه به بازیکنان محروم و مصدوم با تمام بضاعتی که داشتیم برای برد به اصفهان آمدیم.

مینا بارانی پس از پیروزی ۹ بر صفر تیمش مقابل تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: با توجه اینکه هفته های آخر لیگ در مرحله مقدماتی است و تمام تیم ها تلاش می کنند جایگاه خود را در جدول به گونه ای تنظیم کنند که به پلی آف برسند و ما هم ۳ بازیکن محروم و مصدوم داشتیم، با همه بضاعتمان به اصفهان آمدیم و بازی کردیم و خدا را شکر که پیروز این بازی بودیم.

وی افزود: بازی خوبی بود و به تیم هیئت فوتبال اصفهان خدا قوت می گویم، بازیکنان کم سنی دارند که در آینده خوب خواهند شد، امیدوارم در آینده بازی های خوبی انجام دهند. از تمام بازیکنان تیم خودم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباط با محرومیت دروازه بان و سرپرست تیمش گفت: با توجه به این که در بازی مقابل نامی نو، اعتراضاتی در بخش داوری داشتیم و باز هم می گویم خطایی که گرفته شد درست نبود و حق تیم ما ضایع شد، این تصمیم باشگاه است که  نسبت به این رای اعتراض کنند یا خیر، که فکر می کنم، قرار است این اعتراض صورت بگیرد برای هفته آینده که محرومیت را کمتر کنیم با توجه به بازی سختی در اهواز مقابل مس رفسنجان داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.