کد خبر : 150872
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 10:52
-

نصیری : تماس تلفنی تیم نامی‌نو با داوران شایعه است/ محل اسکان نامی نو از داوران دور بوده است

نصیری : تماس تلفنی تیم نامی‌نو با داوران شایعه است/ محل اسکان نامی نو از داوران دور بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهرزاد نصیری پس از دیدار تیم‌های فوتسال بانوان نامی نو اصفهان با سایپا و شایعه تماس تلفنی نامی‌نو اصفهان با داوران شب قبل از مسابقه گفت: این حرف‌ها شایعه است و به نظر من بهتر است جذابیت و قشنگی بازی‌ها را با این حرف‌ها خراب نکنیم. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهرزاد نصیری پس از دیدار تیم‌های فوتسال بانوان نامی نو اصفهان با سایپا و شایعه تماس تلفنی نامی‌نو اصفهان با داوران شب قبل از مسابقه گفت: این حرف‌ها شایعه است و به نظر من بهتر است جذابیت و قشنگی بازی‌ها را با این حرف‌ها خراب نکنیم.

وی افزود: داوران ما طی مسائلی شب‌های قبل مسابقه می‌آیند و روز مسابقه سوت می‌زنند و ما هم جلسه هماهنگی داریم که با حضور ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون برگزار می‌شود و هیچ داوری در آن جلسه نیست و محل اسکان نامی نو اصفهان از داوران دور بوده و همه این حرف‌ها شایعه است.

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال با اشاره به مسابقات جذاب هفته بیست و یک اظهار داشت: هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال و جدول رده بندی مسابقات از حساسیت خاصی برخوردار بود، اما بازی خیلی زیبایی را تماشا کردیم که به نفع سایپا به پایان رسید و از این نتیجه جذاب تر دیدار دو تیم هیئت خراسان رضوی و تیم پائین جدولی شهروند ساری بود که با تساوی به پایان رسید.

وی به بالا رفتن سطح لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره کرد و افزود: اینقدر لیگ جذابی داریم که تیم رده پائین و بالای جدول نداریم و این قدر تیم‌ها خوب کار می‌کنند که احتمال هر نتیجه‌ای را می‌دهیم. سطح لیگ بالاست و تیم ها خوب کار می‌کنند. درباره تیم شهروند ساری هم که برای نخستین سال در لیگ برتر بازی می‌کند هم باید بگویم، بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.