کد خبر : 151017
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 16:44
-

تیم ملی فوتسال بدون مدیرفنی در آسیا

تیم ملی فوتسال بدون مدیرفنی در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه از مدت‌ها قبل درصدد تقویت کادرفنی تیم ملی فوتسال بود ودر این راستا ابتدا حسین شمس به عنوان مدیرفنی به این تیم اضافه شد اما در جریان تورنمنت مشهد، اردوی تیم ملی را ترک کرد و به نوعی به همکاری‌اش با تیم ملی پایان داد. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه از مدت‌ها قبل درصدد تقویت کادرفنی تیم ملی فوتسال بود ودر این راستا ابتدا حسین شمس به عنوان مدیرفنی به این تیم اضافه شد اما در جریان تورنمنت مشهد، اردوی تیم ملی را ترک کرد و به نوعی به همکاری‌اش با تیم ملی پایان داد.

در ادامه و با درخواست ناظم الشریعه، علی صانعی برای مدیریت فنی تیم ملی به کمیته فنی و توسعه معرفی شد که این کمتیه هم با حضور صانعی موافقت کرد اما پس از گذشت چند هفته و در شرایطی که صانعی به صورت رسمی کارش در تیم ملی شروع نکرده بود از سمت خود کناره گیری و تاکید کرد که مدیرفنی تیم ملی فوتسال نخواهد شد.

پس از این اتفاق ناظم الشریعه اعلام کرده که دیگر نیازی به تقویت کادرفنی تیم ملی نیست و نمی‌خواهد فرد تازه‌ای به عنوان مدیرفنی معرفی و مشغول به کار شود و با همین کادر راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود که گویا مورد موافقت کمیته فنی و توسعه هم قرار گرفته است.

نویسنده:یعقوب حاصلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Aaaa یکشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

انقدر تیم ملی مظلوم شده که کسانی که همیشه دو از حمایت از آن می زدند کنار کشیده اند. انشاالله خدا به این بچه های مطلوم و کادر فنی کمک کند. همانطور که تا حالا کمک کرده است