کد خبر : 150961
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 9:32
-

چین‌سری : بازیکنان ده دقیقه خوشان بودند / شایعه صحبت ما با داور بازی شوک‌آور بود

چین‌سری : بازیکنان ده دقیقه خوشان بودند / شایعه صحبت ما با داور بازی شوک‌آور بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میترا چین‌سری درباره شکست ۲ بر یک تیمش برابر سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان  گفت: نسترن مقیمی مهره تاثیرگذاری در تیم بود که می‌توانست به ما کمک کند. هر چند زحمات سایر بازیکنانم نادیده گرفته نمی‌شود، اما تجربه نسترن می‌توانست خیلی کمک کند. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میترا چین‌سری درباره شکست ۲ بر یک تیمش برابر سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان  گفت: نسترن مقیمی مهره تاثیرگذاری در تیم بود که می‌توانست به ما کمک کند. هر چند زحمات سایر بازیکنانم نادیده گرفته نمی‌شود، اما تجربه نسترن می‌توانست خیلی کمک کند. در این دیدار در ۱۰ دقیقه پایانی شاگردانم به خودشان آمدند و آنچه باید باشند، بودند. اگر از ابتدای مسابقه اینگونه بازی می‌کردند نتیجه اینگونه رقم نمی‌خورد.

سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو اصفهان درباره فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیمش عنوان کرد: زحمات توسلی بر کسی پوشیده نیست. تاثیرگذاری او در هر تیمی و تلاش‌هایش همیشه ستودنی و قابل تقدیر است، اما برخی مواقع هر چه می‌خواهی نمی‌شود و روز بازی با سایپا از آن روزها برای تیم ما بود.

وی گفت: فوتسال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تیم ما دو هفته پیش مقابل دختران کویر مس کرمان شکست خورد و شاید اگر آن مسابقه را برده بودیم شرایط جدول و تیم ما متفاوت بود. آن بازی را با شرایط خیلی ساده واگذار کردیم و شاید بزرگترین ضربه داوری را در همان بازی و مسابقه دور رفت با سایپا خوردیم که اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد شرایط جدول کاملا متفاوت بود.

چین‌سری با ابراز تاسف و ناراحتی از حواشی و صحبت‌هایی که درباره تیمش مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه روز قبل از مسابقه با سایپا شایعاتی مطرح شد که ما با داور مسابقه صحبت‌هایی انجام داده‌ایم، این حرف آنقدر که روی من تاثیر گذاشت و ناراحتم کرد شاید این باخت ناراحتم نکرد. ادعایی که هنوز در شوک آن هستم. با مسئولان فدراسیون و تیم سایپا صحبت کردیم که پیگیری کنند تا مشخص شود این مسائل از کجا سرچشمه می‌گیرد. امیدوارم لیگ حرفه‌ای داشته باشیم چون سایپا یک باشگاه حرفه‌ای است نه تیم و به همین دلیل توقعات و انتظارات از آنها زیاد است.

وی به این نکته تاکید کرد که به فکر بازیکنانش برای حضور در تیم ملی است و ادامه داد: هم به بازیکن و هم به تیم ملی فکر می‌کنیم. حساسیت‌های مسابقات آسیایی باعث شد مراقب بازیکنان خودمان برای تیم نامی نو اصفهان و تیم ملی باشیم. شاید اگر می‌خواستیم خودخواهانه عمل کنیم شرایطی دیگری رقم می‌خورد، اما چون تیم ملی هم برای ما ارزش دارد و افتخار ایران است سعی کردیم به گونه‌ای پیش رویم که برای هر دو طرف خوب باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.