کد خبر : 150964
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 9:42
-

آقایی : جدال سختی با حفاری خواهیم داشت /مسائل مالی به نتیجه گیری تیم‌ها ضربه وارد کرده است

آقایی : جدال سختی با حفاری خواهیم داشت /مسائل مالی به نتیجه گیری  تیم‌ها ضربه وارد کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هما آقایی بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان  اظهار داشت: رقابت‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار پویا شده است و هر چه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. ما در هر دیدار رقیبانمان را از قبل آنالیز می‌کنیم و با برنامه جلو می‌رویم. تیم ما در هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هما آقایی بازیکن تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان  اظهار داشت: رقابت‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار پویا شده است و هر چه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. ما در هر دیدار رقیبانمان را از قبل آنالیز می‌کنیم و با برنامه جلو می‌رویم. تیم ما در هفته آینده به مصاف ملی حفاری می‌رود و این یک رقابت سخت برای ما خواهد بود.

او تصریح کرد: تیم ملی حفاری یکی از مدعیان لیگ است و ما جدال سختی با این تیم خواهیم داشت و انتظار می‌رود که یک داور خوب برای این دیدار تعیین شود، خوشبختانه هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم کیفیت داوری‌ها بهتر می‌شود و تجربه داوران ما بیشتر می‌شود.

آقایی افزود: باشگاه مس رفسنجان به تعهداتش نسبت به ما عمل کرده و بازیکنان از مسئولان تیم راضی هستند، اما تیم‌هایی در لیگ حضور دارند که با مشکلات مالی سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی به سختی هزینه رفت و آمدشان تامین می‌شود. مسائل مالی به نتیجه گیری این تیم‌ها هم ضربه وارد کرده است، چون آن‌ها نمی‌توانند با بازیکنان مطرح و باتجربه لیگ قرارداد ببندند.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: امیدوارم با کمک رسانه‌ها حامیان مالی بیشتری جذب لیگ برتر فوتسال بانوان بشوند.

منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.