کد خبر : 150990
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 14:48
-

گیتی پسند در پیروزی ، کار سوهان قم را تمام می کند؟

گیتی پسند در پیروزی ، کار سوهان قم را تمام می کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دومین دیدار از مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه برگزار می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان میزبان سوهان محمد سیما قم خواهد بود. دیدارهای دوم مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با انجام ۴ بازی فردا (دوشنبه ۳۰ دی‌ماه) از ساعت ۱۷ پیگیری می‌شود که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دومین دیدار از مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه برگزار می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان میزبان سوهان محمد سیما قم خواهد بود.

دیدارهای دوم مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با انجام ۴ بازی فردا (دوشنبه ۳۰ دی‌ماه) از ساعت ۱۷ پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان برابر تیم سوهان محمد سیما قم قرار خواهد گرفت.

بازی رفت دو تیم در قم با نتیجه ۶ بر ۲ به سود تیم گیتی پسند اصفهان به اتمام رسید. برای گیتی پسند علی اصغرحسن زاده ۲ گل، رایموند ۲ گل، حمید احمدی و مرتضی عزتی هر کدام‌یک گل به ثمر رساندند. همچنین روح‌الله ایثاری و سعید قلندری برای سوهان محمد سیما گلزنی کردند.

حمید بیغم در بازی نخست بازیکن جدید برزیلی خود وایموند را معرفی کرد و این بازیکن نیز ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند و نشان داد از کیفیت بالایی برخوردار است.

برای این دیدار هر دو تیم قصد دارند پیروز شوند تا به اهداف خود برسند. سوهان محمد سیما قم می‌خواهد با پیروزی در این بازی، این مرحله از پلی‌آف را به بازی سوم بکشاند تا برای صعود به مرحله بعد برای خود شانسی ببیند. گیتی پسند نیز می‌خواهد با برتری در این بازی خانگی، کار را در بازی دوم تمام کند تا بازیکنان زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند.

حسین وحدتی به کمک حمیدرضا قدسی راغب، صادق محمدی و علی اسماعیل سزاری وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارد. همچنین عباس دهقان پور نیز ناظر داوری این بازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.