کد خبر : 151159
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:08
-

افضل: بدون هواداران بازی با این نتیجه به پایان نمی‌رسید / دفاعمان در مقابل سیستم ۵ نفره مشکل داشت

افضل: بدون هواداران بازی با این نتیجه به پایان نمی‌رسید /  دفاعمان در مقابل سیستم ۵ نفره مشکل داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: در وهله اول جا دارد از مردم خوب آذربایجان تشکر کنم که در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: در وهله اول جا دارد از مردم خوب آذربایجان تشکر کنم که در این بازی یار ششم ما بودند و سالن را پر کردند.

وی افزود: اگر هواداران نبودند، قطعاً بازی با این نتیجه به پایان نمی‌رسید چرا که آن‌ها به خوبی بازیکنمان را تشویق کرده و روحیه می‌دادند. از بازیکنانمان نیز تشکر می‌کنم که خیلی خوب دویدند و تلاش زیادی برای کسب این پیروزی داشتند.

سرمربی مس سونگون در رابطه با عملکرد تیمش در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانده و گل‌های کمتری دریافت کنیم. با این حال ما به برد در این دیدار نیاز داشتیم و تعداد گل‌ها اهمیت زیادی نداشت.

افضل در رابطه با دریافت ۴ گل در دیدار با ملی حفاری خاطرنشان کرد: در سیستمی که ارائه کردیم، دفاعمان در مقابل سیستم ۵ نفره تیم حریف مشکل داشت که البته مقصر من هستم و باید در تمرینات بیشتر کار کنیم تا در چنین شرایطی به راحتی گل نخوریم.

وی با افزود: در این بازی نیاز داشتیم که محکم و پر قدرت بازی کنیم چرا که در بازی رفت نیز تیم حریف ما را تحت‌فشار قرار داده بود. با توجه به اینکه بازیکنان آن‌ها تکنیکی هستند، می‌توانند به راحتی به دروازه تیم ما برسند، به همین دلیل باید محکم بازی می‌کردیم. اگر می‌خواستیم مراعات کنیم، نتیجه این‌گونه نمی‌شد.

سرمربی مس سونگون در رابطه با تأثیر غیبت مهدی جاوید در این دیدار خاطرنشان کرد: جاوید بازیکن بزرگی است که کمک زیادی به تیم ما کرده و در این بازی نیز جای او در تیم ما خالی بود. ورزش ما تیمی و گروهی است، شاید یک بازیکن تأثیر خیلی زیادی در عملکرد تیم داشته باشد اما وقتی سایر بازیکنان بتوانند با تلاش و دوندگی، غیبت او را جبران کنند، هر چند هم ضعیف باشیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی در پایان گفت: در برخی بازی‌ها فرهاد فخیم، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی، سعید تقی زاده و… را نداشته‌ایم اما خوشحال هستم که بازیکنانم فعل خواستن را صرف کرده و توانستند به خوبی بازی را اداره کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.