کد خبر : 151148
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 8:56
-

حسن‌زاده : محمد سیما برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کرد / با توجه به پیروزی در بازی رفت از حساسیت‌های دیدار کم‌تر شده بود

حسن‌زاده : محمد سیما برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کرد /  با توجه به پیروزی در بازی رفت از حساسیت‌های دیدار کم‌تر شده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اصغر حسن‌زاده پس از پیروزی تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل سوهان محمد سیما قم در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد یک بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم. با توجه به پیروزی در بازی رفت از حساسیت‌های این دیدار کم‌تر شده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اصغر حسن‌زاده پس از پیروزی تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل سوهان محمد سیما قم در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد یک بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم. با توجه به پیروزی در بازی رفت از حساسیت‌های این دیدار کم‌تر شده بود و ما تمرکز خود را حفظ کرده بودیم.

وی تصریح کرد: بازی را به خوبی آغاز کردیم اما در ۵ دقیقه پایانی نیمه نخست تمرکز خود را از دست دادیم و بازی از دستمان در رفت اما در نیمه دوم به خوبی جریان دیدار را در دست گرفتیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: به خوبی این مرحله را نیز پشت سر گذاشتیم و از این به بعد تمام تمرکز خود را بر روی دیدار آینده معطوف می‌کنیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده در پایان دیدار بیان کرد: در دیدار فوتسال هیجانات و درگیری‌ها بالا است و با توجه به نزدیک و حساس‌ بودن این دیدار به وجود آمدن تنش‌ها اتفاقی بود.

حسن‌زاده گفت: تیم سوهان محمد سیما نیز برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کرد و لذت فوتسال به هیجانات و تنش‌ها در جریان دیدارها است.

دیدار تیم‎های گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمدسیما قم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۵ بر ۲ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید تا این تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.