کد خبر : 151180
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:25
-

نمازی: در نیمه دوم نیز با تمام توان بازی کردیم/ ان‌شاءالله در بازی بعدی شرایط بهتر می‌شود

نمازی: در نیمه دوم نیز با تمام توان بازی کردیم/ ان‌شاءالله در بازی بعدی شرایط بهتر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرید نمازی، کاپیتان تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از شکست ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با مس سونگون اظهار داشت: این تماشاگران هستند که به بازی هیجان می‌دهند. در این دیدار هم دو تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرید نمازی، کاپیتان تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از شکست ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با مس سونگون اظهار داشت: این تماشاگران هستند که به بازی هیجان می‌دهند. در این دیدار هم دو تیمی مقابل هم قرار گرفتند که اهل بازی کردن و تلاش در زمین هستند.

وی افزود: ما تیمی نیستیم که وارد زمین شویم اما بازی نکنیم. تمام تلاشمان را انجام داده و چه پیروز شویم، چه شکست بخوریم، به تیم حریف فشار می‌آوریم. ما با تیم با تجربه‌ای بازی می‌کنیم که بازیکنانش سابقه سال‌ها بازی در لیگ را دارند.

نمازی در رابطه با بازی سوم با مس سونگون گفت: برای بازی بعدی هم مثل این بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در نیمه دوم نیز با تمام توان بازی کردیم. ان‌شاءالله در بازی بعدی شرایط بهتر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.