کد خبر : 151308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 10:09
-

آینده فوتسال بانوان از دوشنبه آغاز می شود!

آینده فوتسال بانوان از دوشنبه آغاز می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شاگردان نیلوفر اردلان امروز پس از پایان دور نهایی اردو آماده سازی خود، تهران را به مقصد دوشنبه ترک خواهند کرد. در طول دو سال گذشته و به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان ایران، تیمی با حضور جوانان زیر ۲۰ سال تشکیل شد اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شاگردان نیلوفر اردلان امروز پس از پایان دور نهایی اردو آماده سازی خود، تهران را به مقصد دوشنبه ترک خواهند کرد.

در طول دو سال گذشته و به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان ایران، تیمی با حضور جوانان زیر ۲۰ سال تشکیل شد اما به دلیل مشکلات و محدودیت های بسیار، آنها از حضور در آوردگاه های بین المللی منع شدند و حتی در حالی‌که سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را هم به دست آوردند، به دلیل اشتراک سهمیه با تیم پسران از اعزام به بوئنس آیرس بازماندند.

پس از این اتفاق، تیم ملی جوانان فوتسال بانوان کشورمان به حالت تعلیق در آمد تا این‌که مجددا پس از حدود یکسال تعطیلی تمرینات، با انتصاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی دور تازه تمرینات تیم ملی زیر ۲۰ سال آغاز شد؛ حالا پس از گذراندن چند اردوی تدارکاتی، امروز قرار است برای حضور در نخستین دوره مسابقات کافا در رشته فوتسال بانوان، شاگردان اردلان تهران را به مقصد دوشنبه ترک کنند.

با شرکت در این تورنمنت که نخستین حضور بین‌المللی تیم دختران زیر ۲۰ سال ایران محسوب می‌شود، دختران کشورمان با کسب تجربه و اعتماد به نفس بیشتر برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی و در نهایت ورود آنها به تیم بزرگسالان فوتسال بانوان در آینده آماده خواهند شد و قطعا شاهد درخشش روزافزون بانوان کشورمان و افتخار آفرینی آنها در عرصه‌های بزرگتر جهانی خواهیم بود.

این دوره از مسابقات در یک گروه و با حضور شش تیم ایران، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود؛ پس از برگزاری چند اردوی متوالی سرانجام با تشخیص نیلوفر اردلان:

نسرین قمی و رقیه صومعه از مازندران
فهمیه ارزانی و مهدیه محمودی نیا از اصفهان
زهرا محمدزاده و فاطمه سرورزاده از خراسان رضوی
مارال ترکمان، مهدیه محمدزاده، فاطمه لطفی و نگار یعقوبی از تهران
زهرا کیانی منش و زیبا افروغ از خوزستان
زینب کرمی از کرمان
هانیه فرهادی از فارس

تیم ملی زیر ۲۰ ساله های فوتسال بانوان کشورمان را در مسابقات دوشنبه تاجیکستان همراهی می‌کنند.

همچنین برنامه بازی‌های تیم فوتسال جوانان بانوان ایران در رقابت‌های کافا به این شرح است:

جمعه ۴ بهمن

ایران – تاجیکستان

شنبه ۵ بهمن

ایران – افغانستان

یکشنبه ۶ بهمن

ترکمنستان – ایران

سه شنبه ۸ بهمن

ازبکستان – ایران

چهارشنبه ۹ بهمن

ایران – قرقیزستان

شاگردان اردلان امروز تهران را به مقصد دوشنبه ترک خواهند کرد و بلافاصله پس از اتمام مسابقات، به منظور ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به کشور بازخواهند گشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.