کد خبر : 151294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 9:02
-

سکانس صعود؛ کدام تیم ها رستگار می شوند؟

سکانس صعود؛ کدام تیم ها رستگار می شوند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در ادامه رقابت های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه -۲ بهمن ماه- تیم ها تکلیف صعود خود را به نیمه نهایی مشخص می کنند. تا پیش از این گیتی پسند اصفهان با عبور از سد سوهان محمدسیما صعود خود به مرحله نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در ادامه رقابت های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه -۲ بهمن ماه- تیم ها تکلیف صعود خود را به نیمه نهایی مشخص می کنند. تا پیش از این گیتی پسند اصفهان با عبور از سد سوهان محمدسیما صعود خود به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده است.

با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟

پرتنش ترین دیدار شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان برای تقابل شهروند و ستارگان از آن استفاده کرد. شاگردان رضا لک در ورامین با نتیجه سه بر یک شکست خوردند؛ این شکست ساروی ها با حاشیه های فراوانی همراه بود که حتی آرش جباری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، در قسمتی از مصاحبه اش با یکی از رسانه ها گفته بود: “از الان نگران برگزاری بازی در ساری هستم”.

در دیدار برگشت ساروی ها که از حمایت همه جانبه هوادارانشان بهره مند بودند با سه گل در نیمه اول از خجالت شاگردان داورزنی درآمدند؛ این پایان داستان نبود و در نیمه دوم نیز دو گل دیگر شهروندی ها و فحاشی و پرتاب بطری هواداران شهروند باعث شد تا طاقت داورزنی و شاگردانش به سر آید و بازی را نیمه کاره رها کنند.

با احتساب دو دیدار نخست، تیم های شهروند و ستارگان باید دیدار سوم را در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار کنند. با دستور موقت کمیته انضباطی که تیم فوتسال شهروند را تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگرانش در دیدارهای خانگی محروم کرده است؛ بدون تماشاگر برگزار خواهد گردید؛ البته سعید نجاریان در آخرین مصاحبه اش در این رابطه گفته است: ” کمیته انضباطی نمی‌تواند وقتی بازی پخش مستقیم بوده و گزارشی علیه تیم ما رد نشده ما را محروم کند”.

بهترین نتیجه شهروندی ها  عنوان پنجم در لیگ برتر بود و نماینده فوتسال مازندران اینبار می‌خواهد با پشت سرگذاشتن شاگردان داورزنی برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

کار سخت شاگردان اصغری مقدم در مشهد

سن ایچ در دور رفت مرحله پلی آف چهار بر دو در ساوه فرش آرا را شکست داد تا امیدهای زیادی در بازی های دور برگشت برایش باقی بماند. شاگردان مرتضایی در دور برگشت به واسطه درخشش سنگربانشان با نتیجه دو بر صفر سن ایچ را شکست دادند.

فرش آرا در دیدار سوم کار ساده ای را پیش رو خواهد داشت و با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی بهره‌مند است؛ می تواند پیروز دیدار سوم باشد اما در این میان اصغری‌مقدم و شاگردانش را نیز نمی توان دست کم گرفت.

علاسوند در پی معجزه

مس سونگون در اهواز زورش به شاگردان علاسوند نرسید و در ضربات پنالتی مغلوب شد اما در دیدار برگشت شاگردان افضل با نتیجه پرگل هشت بر چهار حفاری را در هم شکستند تا کار این دو تیم نیز به دیدار سوم بکشد.

مس سونگون با توجه به برد پر گلی که در دیدار دوم داشته است، در دیدار سوم نیز از امتیاز میزبانی برخوردار است کار سختی نخواهد داشت.

با توجه به نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با کادرفنی تیم ملی فوتسال در سوم دی ماه مقرر گردیده است که در خصوص زمان برگزاری مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی (حدود ۱۸ اسفند به بعد) تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.