کد خبر : 151395
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 17:17
-

صمیمی: با استفاده از تجربه و بازی منطقی به هدفمان رسیدیم

صمیمی: با استفاده از تجربه و بازی منطقی به هدفمان رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون پس از برد یک بر صفر تیمش در دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: این بازی مثل یک فینال بود. هر تیم یک برد داشتند و دیداری حساس در زمین خودمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون پس از برد یک بر صفر تیمش در دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: این بازی مثل یک فینال بود. هر تیم یک برد داشتند و دیداری حساس در زمین خودمان داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم اول جدول بودیم، فشار در این بازی روی ما بیشتر بود و باید پیروز می‌شدیم. برخی مشکلات در اهواز وجود داشت که باعث شد نتوانیم در بازی رفت برنده شویم. اصلاً دوست ندارم در مورد آن اتفاقات صحبت کنم چون موضوعی فراموش شده است.

صمیمی ادامه داد: ما باید بازی کنیم و توجهی به حواشی نداشته باشیم. خوشبختانه دو بازی خیلی خوب را در تبریز انجام دادیم. در بازی اول با نتیجه‌ای پر گل پیروز شدیم. وقتی تیم‌ها دو بازی متوالی با هم انجام دهند، طبیعی است که همدیگر را به خوبی آنالیز کنند، همین اتفاق هم رخ داد. این موضوع نشان داد که بازی سوم تاکتیکی بود. خوشبختانه توانستیم با استفاده از تجربه‌مان یک بازی منطقی انجام داده و به هدفمان که پیروزی بود، برسیم تا به جمع ۴ تیم برتر مسابقات صعود کنیم.

دروازه‌بان مس سونگون در خصوص حواشی و تنش‌های ایجادشده در این دیدار خاطرنشان کرد: تنش‌هایی وجود داشت و جذابیت فوتسال به همین چیزها است. این تنش‌ها فقط در جریان بازی بود و ممکن است چنین اتفاقاتی در سایر رشته‌ها نیز رخ دهد. بازی هم حساس بود و اگر یک اشتباه می‌کردیم هم لیگ و هم آسیا را از دست می‌دادیم. حفاری هم چیزی برای از دست دادن نداشت اما بازیکنان این تیم خیلی خوب بازی کردند. برخوردها هم در جریان بازی طبیعی است.

وی در پایان گفت: آقایان نصیرلو و سلیمانی به خوبی یک بازی حرفه‌ای را قضاوت کردند و دمشان گرم. بازی را هم به خوبی مدیریت کردند و همان‌طور که دیدید تا آخر بازی تنش زیادی ایجاد نشد. ما هم توانستیم پیروز شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.