کد خبر : 151402
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 17:12
-

احضار مسئولان شهروندساری و ستارگان ورامین به کمیته انضباطی

احضار مسئولان شهروندساری و ستارگان ورامین به کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین شب گذشته در چارچوب بازی سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی ساری در سالن شهید سید رسول حسینی برگزار شد. در حالی که فقط ۱۰ ثانیه از آغاز این دیدار گذشته بود، سرپرست تیم فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین شب گذشته در چارچوب بازی سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی ساری در سالن شهید سید رسول حسینی برگزار شد.

در حالی که فقط ۱۰ ثانیه از آغاز این دیدار گذشته بود، سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین با اعضای تیم شهروند درگیر می‌شود. این درگیری‌ تا جایی ادامه پیدا می‌کند که کادر فنی ورامین تصمیم می‌گیرد تا بازیکنان خود را از زمین مسابقه خارج کند و به رختکن بروند. تیم ستارگان پس از گذشت ۷۵ دقیقه حاضر نشد به این مسابقه ادامه دهد.

حال هر ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین باید منتظر باشند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این دیدار رای خود را صادر کند. در بازی شب گذشته آرش جابری رئیس موقت سازمان لیگ فوتسال هم در سالن حضور داشت و تمام این اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرد.

گفته می‌شود نماینده‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین شنبه ساعت ۱۰ صبح در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.