کد خبر : 151386
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 10:53
-

سرپرست باشگاه حفاری:از عملکرد تیم رضایت داریم

سرپرست باشگاه حفاری:از عملکرد تیم رضایت داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدسالار محمدنیا اظهارکرد: از تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال باشگاه رضایت داریم و با وجود تلاش فراوان در دیدار سوم برابر مس سونگون، نتیجه را به حریف قدرتمند خود با یک گل واگذار کردیم. وی افزود: مس سونگون یکی از بهترین های آسیا است که پیشتر عنوان قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدسالار محمدنیا اظهارکرد: از تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال باشگاه رضایت داریم و با وجود تلاش فراوان در دیدار سوم برابر مس سونگون، نتیجه را به حریف قدرتمند خود با یک گل واگذار کردیم.

وی افزود: مس سونگون یکی از بهترین های آسیا است که پیشتر عنوان قهرمانی جام باشگاههای آسیا را از آن خود کرده بود و از بازیکنان متعدد و ‌ملی پوشی نیز در ترکیب خود سود می برد.

سرپرست باشگاه ملی حفاری در خصوص نتایج ۳ دیدار ملی حفاری برابر مس در پلی آف گفت: در بازی اول موفق به شکست این تیم نامدار شدیم و در بازی دوم نیز با توجه به لغو پروازها به خاطر شرایط جوی، مجبور شدیم تیم را با اتوبوس به تبریز اعزام کنیم که سه چهار ساعت قبل بازی به سالن مسابقات رسیدیم و علی رغم تلاش بازیکنان مان در زمین، نتیجه را واگذار کردیم و در نهایت در بازی سوم با ریکاوری بازیکنان، تدابیر و برنامه ریزی کادر فنی با وجود این که از چند شانس مسلم گلزنی برابر مسی ها برخوردار بودیم، بازی را با یک گل به حریف خود واگذار کردیم.

وی در ادامه نیز ضمن تبریک به باشگاه بزرگ و پرهوادار مس سونگون برای حضور در جمع چهار تیم نهایی، افزود: ملی حفاری در این فصل، طبق بخشنامه وزارت نفت با کاهش بودجه و با تیمی تقریبا بومی و جوان پای به این رقابت ها گذاشت و علی رغم کسب نتایج پر نوسان موفق شدیم به مرحله پلی آف صعود کنیم.

محمدنیا در پایان، گفت: از عملکرد کادر فنی و بازیکنان در این فصل رضایت داریم و از آقای سیدعبدالله موسوی، مدیر عامل شرکت و اعضای هیات مدیره که حمایت کاملی از ورزش دارند، قدردانی می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.