کد خبر : 151391
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 11:04
-

علاسوند:قاطعیت داور کمک کرد ادامه بازی خوب شود/حیف بود که با چنین بازی خوبی از گردونه مسابقات کنار رفتیم

علاسوند:قاطعیت داور کمک کرد ادامه بازی خوب شود/حیف بود که با چنین بازی خوبی از گردونه مسابقات کنار رفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند، سرمربی تیم حفاری اهواز در مورد بازی با مس گفت:بازیکنانمان در ۳ بازی آخر مقابل مس سونگون درس‌های بزرگی گرفتند که در آینده کمک زیادی به این جوانان می‌کند.قاطعیت داور در درگیری‌های ابتدای بازی کمک کرد تا این دیدار در ادامه شکل خوبی به خود بگیرد. در واقع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند، سرمربی تیم حفاری اهواز در مورد بازی با مس گفت:بازیکنانمان در ۳ بازی آخر مقابل مس سونگون درس‌های بزرگی گرفتند که در آینده کمک زیادی به این جوانان می‌کند.قاطعیت داور در درگیری‌های ابتدای بازی کمک کرد تا این دیدار در ادامه شکل خوبی به خود بگیرد. در واقع دو تیم قاطعیت داور را دیده و حساب کار دستشان آمد. به آقایان نصیرلو و سلیمانی به خاطر این قضاوت فوق‌العاده خوب تبریک می‌گویم.

علاسوند افزود:بازی قبلی ما غیرطبیعی بود چرا که حدود ۳۲ ساعت در اتوبوس بودیم. بازی سوم نشان داد که در بازی قبلی اتفاق بدی برای ما رخ داد و اگر شرایط طبیعی بود، می‌توانستیم عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم اما خستگی این اجازه را به ما نداد.

سرمربی حفاری ادامه داد:لیگ تمام شد و حیف بود که با چنین بازی خوبی از گردونه مسابقات کنار رفتیم. فکر می‌کنم ۳-۴ بازی اخیر عملکرد ضعیفمان در ۶ بازی قبلی را جبران کرد. نشان دادیم که توان تیممان در چه حد است. بازیکنانمان در ۳ بازی آخر مقابل مس سونگون درس‌های بزرگی گرفتند که در آینده کمک زیادی به این جوانان می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.