کد خبر : 151384
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 10:48
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل ستارگان:معنی بازی بدون تماشاگر این است؟

مدیرعامل ستارگان:معنی بازی بدون تماشاگر این است؟
مدیرعامل باشگاه ستارگان ورامین به شدت از نحوه برگزاری مسابقه دیدار امروز این تیم برابر شهروند ساری انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی قالیشورانی درباره نیمه تمام ماندن بازی تیم‌های فوتسال «شهروند- ستارگان» در سالن سید رسول حسینی ساری برای دومین مسابقه پیاپی اظهار کرد: امروز در ساری عده‌ای معلوم‌الحال را در سالن مستقر کرده بودند، در همان ثانیه ۱۰ بازی به سمت نیمکت ما حمله‌ور شدند و به وسط بازی پریدند.

او با اشاره به اینکه قرار بود این مسابقه بدون حضور هواداران باشد، ابراز کرد: معنی بازی بدون تماشاگر این است؟ در صورت جلسه ۵۰ نفر به همراه عوامل تیم شهروند ساری قرار بود در سالن حضور داشته باشند، اما آیا عوامل باشگاه شهروند، افرادی که با قلدری شروع به ضرب و شتم تیم و  بازیکنان ما کردند، هستند؟

مدیرعامل باشگاه ستارگان اضافه کرد: به اعضای هیأت مدیره باشگاه ما اهانت شد و برای ضرب و شتم به سراغ آنان رفتند؛ عجیب این است که ناظر مسابقه می‌گوید در سالن کسی نیست و فقط عوامل تیم مقابل هستند. آقای ناظر کدام عوامل؟  شما امروز عملا قانون شکنی کردید و تا افراد از سالن بیرون نمی‌شدند، نباید اجازه برگزاری مسابقه را می‌دادید.

قالیشورانی یادآور شد: آیا معنای بازیِ بدون تماشاگر را من باید یاد عوامل برگزاری مسابقه بدهم؟ بازیِ بدون تماشاگر یعنی چه؟ شما برای ما معنا کنید. با این وجود، از نیروی انتظامی استان مازندران تشکر می‌کنم که با تاخیر دو ساعته و با اسکورت نیروی انتظامی از سالن مسابقه خارج شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد کوهانی پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

تبریک به ساری برای صعود به دور بعد ، چیزی که لیاقتش بود
تسلیت به ترسوهای ورامینی که بعد خوردن ۵ تا گل با وجود پاور پلی کردن نتونستن حتی نزدیک دروازه ساری بشن ، این ۲ بار ترک بازی هم توهین بزرگی بود به جامع فوتسال ، خداروشکر ناظر بازی شاهد همه ماجرا ها بود
ما میخوایم عدالت اجرا شه

محمد پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

با چرا اینقدر دروغ میگی. ناظر داره بازی. برعکس شما هر کاری میگردیم بازی خراب بشه بعد نیروی انتظامی وظیفه اس رو انجام داد که فردا همین شما میگید ما داشتیم میرفتیم بین راه طرفدارها ما رو زدن. دیگه چیزی نمونده بود حتی سعید نجاریان بگه من و کادر فنی هم خارج میشیم از استادیوم. میامدین میزدین بعد یک نفر از شماها دنبال فیلم گرفتن بود که فردا سر فدراسیون ساده رو کلاه بزاره کلا من هر دو بازی بودم که حرکتهای شما رو برای خراب کردن جو دیدم. مدیر عامل هستین شما که احترام مردم شهرت رو نداشته باشی حالا احترام به طرفدارهای تیم های دیگه بماند وای اگر مدیر عامل شهروند مثل شما بود هر بازی تو خونه حریف دعوا بود