کد خبر : 151451
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 - 20:09
-

اجازه نمی‌دهیم که با رفتار خلاف، قانون زیر پا گذاشته شود/ وزیر ورزش به فحاشی های ساری ورود کند/این اتفاقات در ورزش بی سابقه است

اجازه نمی‌دهیم که با رفتار خلاف، قانون زیر پا گذاشته شود/ وزیر ورزش به فحاشی های ساری ورود کند/این اتفاقات در ورزش بی سابقه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواست تا به موضوع درگیری و فحاشی در بازی فوتسال بین تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین شخصا ورود کند. سیدحسین نقوی حسینی روز جمعه در خصوص درگیری بین بازیکنان و کادر فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواست تا به موضوع درگیری و فحاشی در بازی فوتسال بین تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین شخصا ورود کند.

سیدحسین نقوی حسینی روز جمعه در خصوص درگیری بین بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در جریان بازی‌های پلی‌آف فوتسال لیگ برتر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات دو بازی برگشت تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین، صحنه‌های تأسف‌باری را در ورزش ایران رقم زد که شاید نظیر آن وجود نداشته است.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده شهرستان، اتفاقات هر سه بازی دوره پلی‌آف را مرور کرده و به دقت بررسی کردم، اتفاقاتی که در ورزش کشور بی سابقه است و جای تأسف دارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: در بازی رفت این دور از مسابقات لیگ برتر که در سالن ورزشی شهید گلعباسی ورامین برگزار شد، با وجود آن که تعداد اندک طرفداران تیم شهروند ساری، تلاش کردند که با خارج کردن لباس‌ از تن، حالت غیرعادی به ورزشگاه بدهند و مسئولان این تیم بارها در جریان بازی، پرخاشگری کردند ولی این مسابقه با تأئید ناظران فدارسیون به سلامت به پایان رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند که در جریان بازی، تنش‌هایی بین بازیکنان وجود داشت ولی تماشگران تیم ساری با رفتار خود نشان دادند که برای تماشای بازی به ورامین نیامده‌اند و به دنبال درگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات این بازی باید مسئولان فدراسیون و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات را به این فکر می‌انداخت که بازی در ساری قطعا مسأله دار می‌شود و باید برای دوری از این حاشیه‌ها چاره‌اندیشی می‌کردند.

نقوی حسینی افزود: با وجود آن که برای مردم استان مازندران و شهر ساری احترام بسیاری قائلیم و نمایندگان این استان از دوستان نزدیک من هستند ولی در بازی دوم که در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد،۴ هزار نفر هماهنگ که انگار از چند روز قبل با هم تمرین کرده‌اند، به یک بازیکن ورامین که اتفاقا اهل ساری است، فحش ناموسی می‌دهند که از شنیدن آن بدن انسان را به لرزه می‌اندازد و جالب این که هیچ اتفاقی برای ممانعت از آن صورت نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد: از مسئولان برگزاری مسابقات و ناظری بازی انتظار می‌رفت که پس از این حجم از فحش ناموسی به بازیکن ورامین و خانواده وی، بازی را متوقف کنند، در فضای توهین و فحش ناموسی که بازی معنایی ندارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این فحش‌های ناموسی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه پخش شود،مردم دنیا چه قضاوتی نسبت به مردم ولایت مدار استان مازندران خواهند کرد که البته ما بعید می‌دانیم که این افراد اهل ساری باشند.

نقوی حسینی گفت: بنابر حکم کمیته  انضباطی، قرار بود که بازی سوم بدون تماشاگر برگزار شود و هر تیم در مجموع ۵۰ نفر به همراه داشته باشد ولی با شروع بازی، حدود ۲۰۰ نفر از تیم ساری، در ورزشگاه حضور داشتند که از آنان به عنوان مسئولان تیم یاد کردند.

وی ادامه داد: با شروع بازی و بر اساس مستندات موجود، این افراد وارد زمین شده و اقدام به لگدپراکنی و فحاشی می‌کنند، اگر این افراد مسئول هستند ، که از یک مدیر بعید است که چنین رفتاری داشته باشد و اگر مدیر نیستند و طرفدار بودند، مگر قرار نبوده که بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان انتظار می‌رود که شخصا به موضوع بازی تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین ورود کنند چرا که به عنوان وکیل مردم از حقوق بازیکنان و مردم شهرستان که برای این تیم زحمت بسیار کشیده‌اند نمی‌گذرم.

نقوی حسینی گفت: اجازه نمی‌دهیم که با رفتار خلاف، قانون زیر پا گذاشته شود.

بازی نخست پلی‌آف بین تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و شهروند ساری در ورامین که ۲۶ دیماه در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار شد، با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم ورامین به پایان رسید.
در بازی دوم این دو تیم که در ورزشگاه سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد، این تیم ساروی بود که با نتیجه ۵ بر صفر حریف ورامینی خود را در حالی که دقایق پایانی به دلیل فحاشی طرفداران تیم میزبان، از زمین مسابقه خارج شده بودند، بدرقه کرد.

در بازی سوم که دوم بهمن ماه امسال و به حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شد، در همان دقایق نخست به دلیل ورود طرفداران تیم شهروند ساری به داخل زمین، با خروج بازیکنان از زمین مسابقه همراه شد و بازی نیمه تمام باقی ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

بازی رفت توهین ناموسی به بازیکن ساری تخلف نبود؟! ورود تماشاگر به داخل زمین و کتک زدن بازیکن ساری تخلف نبود؟! سنگ پرانی تخلف نبود؟!
از سایت شما هم انتظار داریم فیلم مربوط به بازی رفت رو انتشار بدید تا آقایون دست از مظلوم نمایی بردارند

جواهری شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۴

چی الکی می نویسی در بازی سوم ورود تماشاگران شهروند به داخل زمین بازی لغو شد ، یک چی بگو قابل قبول باشه ، اولا بازی بدون تماشاگر بود دوما اگه بازی با تماشاگر هم بود که این بازی نبود مگه دیوونست که ثانیه ۱۰ هوادار بره تو زمین ، در صورتی که توپ هم دست تیم شهروند بود ، اونا دنبال بهانه بودن بازی هم پخش مستقیم بود شروع درگیری از نیمکت تیم ورامین بود لطفا از این بازی های یکجانبه دست بردارید ، شرافت خودتون رو به دروغ نفروشید

هوادار شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

اولا اون بازیکن مد نظر شما بچه ساری نیست و بچه یکی دیگه از شهرهای مازندرانه.دوما فحاشی که خودت بهتر در جریانی که توی همه سالن ها هست.ولی باید علت یابی بشه که چرا به بازیکنای دیگه تیم ورامین توهین نشد؟؟؟ چرا شما اینو اشاره نکردی که توی همون بازی دوم و سوم تماشاگرای ساری کلی محمد طاهری بازیکن تیم ورامین رو تشویق کردن؟؟پس هر کنشی وانشی داره.صددرصد بازیکن مدنظر که مورد فحاشی قرار گرفت از قبل و توی بازی قبلی کارهایی انجام داده بود که باعث تحریک تماشاگرای ساری شده دوست عزیز

ایمان شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

شما بعنوان رسانه بی طرف باید با عوامل ساروی هم مصاحبه کنین، چون ستارگان یه تیم تهرانی نشین هست یک جانبه قضاوت میکنین؟!

هدی شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

با بازیکنای ساری هم مصاحبه کنین حرف اونا رو هم بشنون

محمد شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

چرا بی ربط حرف می زنی. و داری حرف تقوی رو کپی میکنی و صحبت از مردم ساری میکنی باری تو ورامین از طریق اینستا زنده داشتم پخش میشد و همه دیدن که تماشاگران ورامین چیکار کردن و مسوولین که بماند و اگر آدم دلسوزی مثل نجاریان و احترام به مردم ورامین نبود تیم را بیرون میکشید تو ورامین چند تا سنگ‌و باطری تو زمین اومد از وی آی پی میزدن و رهنما چیکار کرد. مردم دیدن بله فوش دادن. ، تو ورامین‌ ندادن ، کل استادیوم ایران این مسله هست حالا شما یادتون افتاد تا الان کجا بودین رای گیری نزدیک‌ هست سرپرست شما جایی برای دفاع نذاشت با اینکه ما میدانیم مردم ورامین خوب هستن ولی این آقای تقوی از بازی اول شروع کرد چرا دو هفته قبل از پلی آف تو ساری بود اتفاقی نیفتاد. چرا کل کشور هفتاد و پنج درصد میگن حق شهروند بره مرحله بعد ، نه اینکه مردم همه نمیفهمن سرپرست ورامین میفهمه , بسته دیگه حداقل ورزش رو جایی برای سیاست و رای جمع کردن نکنید