کد خبر : 151493
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 16:26
-

تقوی: نجاریان گفت تماشاگران به خونتان تشنه هستند/ فیلم‌ها را منتشر کنید

تقوی: نجاریان گفت تماشاگران به خونتان تشنه هستند/ فیلم‌ها را منتشر کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره نیمه تمام ماندن بازی تیم ستارگان ورامین با شهروند ساری در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال، گفت: مگر ما از زمین بیرون رفتیم؟ نماینده مسابقه از ما و داوران خواست تا آرام شدن شرایط و خروج تماشاگران، به رختکن برویم. اینکه می گویند ما زمین را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره نیمه تمام ماندن بازی تیم ستارگان ورامین با شهروند ساری در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال، گفت: مگر ما از زمین بیرون رفتیم؟ نماینده مسابقه از ما و داوران خواست تا آرام شدن شرایط و خروج تماشاگران، به رختکن برویم. اینکه می گویند ما زمین را ترک کردیم، شانتاژ و جوسازی دوستان ساروی است.

وی ادامه داد: قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد اما نزدیک به ۲۰۰ نفر در سالن حضور داشتند! وقتی سوت شروع مسابقه را زدند، تماشاگران از گوشه و کنار وارد سالن شدند. من قبل از بازی هم گفته بودم که چرا تماشاگر در سالن است. می گویند طبق قانون، در بازی بدون تماشاگر می توان ۵۰ نفر را به ورزشگاه آورد. این قانون برای فوتبال است نه فوتسال. قبول دارم که آقای جابری (سرپرست سازمان لیگ) بر قوانین اشراف دارد ولی تاکنون چنین حکمی در فوتسال مرسوم نبوده و جایی هم رعایت نشده است.

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین تاکید کرد: تازه بر فرض قبول این قانون، این ۵۰ نفر شامل اعضای تیم و بعضی مقامات رسمی می شود. در حالی که وقتی وارد سالن شدیم نفراتی را روی سکوها دیدیم که قبلاً به ما «آب دهان» پرتاب و فحاشی می کردند. من این موارد را به ناظر بازی هم گفتم. خود ناظر هم قبول کرد و گفت بعد از اینکه بازیکنانتان بدن هایشان را گرم کردند، تماشاگران را از سالن بیرون می کنیم؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد و حتی بر تعداد آنها افزوده شد.

تقوی یادآور شد: آقای عرب براقی ناظر مسابقه گفت که نمی توانیم تماشاگران را بیرون کنیم ولی قول داده اند که ساکت باشند و فقط مسابقه را تماشا کنند. نه تنها این تعداد تماشاگر، تیم ساری را تشویق کردند که حتی در همان ثانیه ۱۰ و بعد از خطایی که داور اعلام کرد، شروع به اعتراض کردند. تا آمدم این موضوع را به عرب براقی بگویم، نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهروند) با لحن بی ادبانه به من حمله کرد و گفت که تماشاگران به خون شما تشنه هستند. بعد از آن درگیری ها شروع شد و حتی عکاس آنها هم داشت اعضای تیم ما را کتک می زد! آقای عرب براقی از ما خواست به رختکن برویم تا تماشاگران را بیرون کند ولی نتوانستند این کار را انجام بدهند.

سرپرست تیم ستارگان ورامین درباره اینکه سرنوشت نتیجه مسابقه چه می شود، گفت: ساعت ۱۵ امروز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می رویم. مستنداتی شامل فیلم و شواهد انکارناپذیر داریم که ارائه می کنیم. آقای نجاریان که می گفت ترسی از پخش زنده مسابقه نداریم، اگر الان هم نمی ترسد فیلم هایی که گرفته اند را با خودشان بیاورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

آقای پایگاه خبری فوتسال؛ علت چیه؟!!! چرا با عوامل ساروی مصاحبه نمیکنین؟!!!!! چرا فقط حرف ورامینی ها رو منتشر میکنین؟،!،! خون تهرانی ها رنگین تره؟!

پایگاه خبری فوتسال ایران یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

با سلام خدمت شما مخاطب گرامی؛
با آقای نجاریان مدیرعامل تیم شهروند تماس گرفتیم اما ایشون گفتن بعلت بیشتر نشدن تنش‌ها ترجیح میدن فعلا مصاحبه نکنند

ایمان دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

نجاریان مصاحبه نمیکنه، ولی شما چرا جهت‌دار مطلب ارائه میدی؟ مصاحبه با نماینده ورامین رو نشر دادین چرا با نماینده ساری مصاحبه نکردین؟ فیلم های بازی رفت رو چرا فقط تو کانال تلگرامی قرار دادین؟ تو سایت چرا قرار نمیدین که بازخورد بیشتری داره.. عالم و آدم رو خواسته یا ناخواسته بسیج کردین علیه تیم شهر ما