کد خبر : 151538
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 11:18
-

تعطیلی تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند

تعطیلی تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، تمرینات تیم گیتی پسند تعطیل شد اما زمان شروع تمرینات این تیم مشخص نیست. گیتی پسند اولین تیمی بود که صعود خود به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را قطعی کرد. با تصمیم حمید بی‌غم تمرینات این تیم تعطیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، تمرینات تیم گیتی پسند تعطیل شد اما زمان شروع تمرینات این تیم مشخص نیست.

گیتی پسند اولین تیمی بود که صعود خود به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را قطعی کرد. با تصمیم حمید بی‌غم تمرینات این تیم تعطیل شده تا بازیکنان ملی پوش بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملی رفته و سایر بازیکنان نیز مدتی را از فضای فوتسال دور باشند.

بر اساس برنامه ریزی سرمربی گیتی پسند، تمرینات این تیم باید از هفته آینده آغاز شود اما وضعیت نامشخص زمان شروع مرحله نیمه نهایی پلی‌آف باعث شد زمان دقیق تمرینات این تیم هم مشخص نباشد.

باتوجه به نامشخص بودن وضعیت تیم چهارم صعود کنده به دلیل ناتمام ماندن بازی شهروند ساری با ستارگان ورامین، فعلا جلسه‌ای که قرار بود بین مدیران چهار باشگاه صعود کننده به نیمه نهایی برگزار شود و در مورد زمان مرحله بعدی تصمیم گیری شود برگزار نشده تا همین عامل باعث سردرگمی گیتی پسندی‌ها برای شروع تمرینات شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.