کد خبر : 151519
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 9:51
-

لطف آبادی : فشردگی لیگ باعث مصدومیت های زیاد شده است / نبود بازیکنان باتجربه‌ آزار دهنده است

لطف آبادی : فشردگی لیگ باعث مصدومیت های زیاد شده است / نبود بازیکنان باتجربه‌ آزار دهنده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، زهرا لطف آبادی دروازه بان ملی پوش تیم هیئت فوتسال خراسان رضوی اظهار داشت:لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جاری با کیفیت خوبی برگزار شد و تا ۲ هفته دیگر مرحله گروهی رقابت‌ها به پایان می‌رسد و تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا تهران، مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز خودشان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، زهرا لطف آبادی دروازه بان ملی پوش تیم هیئت فوتسال خراسان رضوی اظهار داشت:لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جاری با کیفیت خوبی برگزار شد و تا ۲ هفته دیگر مرحله گروهی رقابت‌ها به پایان می‌رسد و تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا تهران، مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز خودشان را برای حضور در مرحله پلی آف مسابقات آماده می‌کنند.

او تصریح کرد: لیگ امسال از کیفیت بالایی برخوردار بود و مسابقات بسیار پر فشار برگزار می‌شد، ملی پوشان در تیم‌های مختلفی پخش شده بودند و رقابت حساسی بین تیم‌ها شکل گرفته بود. مسابقات این فصل خستگی زیادی برای بازیکنان به همراه داشت، زیرا از یک طرف در تمرینات باشگاه‌ها و مسابقات لیگ شرکت می‌کردیم و از طرفی دیگر باید در اردو‌های تیم ملی خودمان را برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ آماده می‌کردیم و همین مسائل باعث مصدومیت بیشتر بازیکنان شد.

لطف آبادی افزود: من موافق برگزاری مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال بانوان بودم و اعتقاد دارم بازیکنان تجربه خوبی کسب می‌کنند، در بازی فینال و رده بندی به قدری جدال تیم‌ها حساس و مهم می‌شود که جذابیت بسیار بالایی برای همگان به همراه دارد و تجربه بازیکنان را تاحد قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد.

دروازه بان ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: بازیکنان آسیب دیدگی‌های زیادی در لیگ امسال دارد و فشردگی رقابت‌ها زیاد بوده است، از طرفی در اردو‌های تیم ملی همه با تمام توانشان تلاش می‌کنند و در سوی دیگر به خاطر تعهداتی که به باشگاه هایمان داده ایم می‌خواهیم در زمین بازی برای کسب بهترین نتیجه تمام همت خود را به کار بگیریم. متاسفانه نبود بازیکنان باتجربه‌ای که ۲ دوره در مسابقات آسیا قهرمان شدند، آزار دهنده است و امیدوارم آن‌ها هم به جمع ما ملحق شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.