کد خبر : 151662
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 18:50
-

خداحافظی لژیونر فوتسال از دنیای قهرمانی

خداحافظی لژیونر فوتسال از دنیای قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصلانی دروازه بان لژیونر فوتسال کشورمان که در لیگ گرجستان بازی می‌کند، دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که برای همشیه از دنیای فوتسال خداحافظی کرده و دیگر قرار نیست در این رشته فعالیتی داشته باشد. اصلانی همچنین سابقه بازی در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصلانی دروازه بان لژیونر فوتسال کشورمان که در لیگ گرجستان بازی می‌کند، دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که برای همشیه از دنیای فوتسال خداحافظی کرده و دیگر قرار نیست در این رشته فعالیتی داشته باشد.

اصلانی همچنین سابقه بازی در تیم ملی فوتسال دانش آموزی کشورمان را در کارنامه خود دارد. او پس از آن که توانست در تیم ملی دانش آموزی بدرخشد مورد توجه مسئولان باشگاه تسوئوی گرجستان قرار گرفت و پس از توافق با مدیران این باشگاه تصمیم گرفت که به لیگ گرجستان رفته تا در تیم تسوئو بازی کند.

حال پس از گذشت چند ماه از حضور در این تیم، اصلانی تصمیم گرفت که برای همیشه از دنیای فوتسال خداحافظی کند.

او در صفحه شخصی خود نوشت:

«سلام خدمت همه دوستان؛ اول خدا رو شکر می‌کنم بابت تمام نعمت‌هایی که به من داد و همیشه پشتم بوده و هست و تشکر می‌کنم از خانواده که همیشه حمایت کردن منو و در ادامه خواستم بگم که شرایط همیشه جوری پیش نمیره که میخوایم.

خواستم از همه دوستان و اساتیدی که محبت داشتن به من و افتخاره شاگردی اونا رو داشتم حسین آقا شمس… آقا مصطفی نظری، آقا وحید شمسایی، آقا جواد اسفندیاری، آقا میشل، حاج اصغر قهرمانی، آقای قاضی، حاج احمد پری آذر، آقای کبیری، آقای معیری و آقا یاشار مطلب زاده عزیز و تمام کسانی که در حد یه تمرین یا حتی یک کلمه چیزی به من یاد دادن تشکر کنم. کاره خیلی سختیه، ولی تصمیم گرفتم که دیگه تو این رشته فعالیتی نداشته باشم. برای همه دروازه بان‌ها آرزوی موفقیت روز افزودن دارم. ارادتمند. علی اصلانی.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

تورو خدا ول کنید این بچه مچه هارو با پول بابا اینور اونور میرن به شما هم پول میدن مطلب میزارین در اون حد نیست بخدا با خودتون این کارو نمنید تابلوه پول گرفتین