کد خبر : 151653
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 17:37
-

عراقی زاده: برای پلی آف زودتر تصمیم بگیرند/ جلسه با حضور مدیران عامل ۵ باشگاه برگزار شود

عراقی زاده: برای پلی آف زودتر تصمیم بگیرند/ جلسه با حضور مدیران عامل ۵ باشگاه  برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده در مورد ادامه تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد صعود به نیمه نهایی لیگ برتر اظهار داشت : در حال حاضر  با هماهنگی حمید بیغم سرمربی تیم تمرینات از ۱۲ بهمن ماه بدون حضور ملی پوشان آغاز خواهد شد و بعد از شروع دور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده در مورد ادامه تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد صعود به نیمه نهایی لیگ برتر اظهار داشت : در حال حاضر  با هماهنگی حمید بیغم سرمربی تیم تمرینات از ۱۲ بهمن ماه بدون حضور ملی پوشان آغاز خواهد شد و بعد از شروع دور جدید طبق برنامه پیشنهادی بیغم پیش خواهیم رفت.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در خصوص دیدار تدارکاتی این تیم با تیم ملی لبنان گفت : ما به عنوان یک باشگاه خصوصی و پرافتخار ترین تیم ایران در آسیا یکی از زیر مجموعه‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هستیم و با سیاستهای فدراسیون مقرر بود که ما دو بازی با لبنان انجام دهیم اما با شرایط بعد از دعوتنامه، حضور در لبنان را صلاح ندیدیم و احساس کردیم که شان فوتسال ایران در سطح ملی و چه باشگاهی باید حفظ شود.

عراقی زاده همچنین  در مورد زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: ما در جلسه ۲ ماه پیش نظر خودمان را به صراحت گفتیم، هر زمان تیم ملی از جام ملتهای آسیا به ایران بازگشت حداقل یک هفته الی ۱۰ روز بعد از در اختیار داشتن ملی پوشان مان و ریکاوری آنها بازی خواهیم کرد. 

وی در ادامه گفت : انشاالله جابری سرپرست و دبیر سازمان لیگ هرچه سریعتر جلسه تعیین تکلیف مسابقات را خواهند گذاشت چون تیم‌ها می بایست برنامه ریزی کنند چه برای تمرینات و یا تمدید زمان خوابگاه بازیکنان و همه در بلاتکلیفی هستیم. مخصوصاً با شرایط ایام نوروز و سفرهای نوروزی حتماً باید زمان بازی‌ها را بدانیم.

وی در پایان در مورد اینکه جابری اعلام کرد جلسه چهار تیم شرکت کننده در مرحله پلی آف لیگ برتر بعد از رای کمیته انضباطی برگزار می‌شود، گفت : امیدوارم این کمیته هر چه سریعتر بازی شهروند و ستارگان را تعیین تکلیف کند. سوال من از سازمان لیگ این است که اگر پس از رای یکی از تیم‌های معترض به کمیته استیناف درخواست تجدید نظر کند تکلیف سایر تیم‌ها چیست؟  آیا سه تیم دیگر باید بلاتکلیف بمانند؟ من پیشنهادم این است که جلسه با حضور ۵ مدیر عامل هر چه زودتر برگزار شود تا هرکدام از آن دو تیم  که به مرحله نهایی صعود کردند تکلیف خودشان را برای این مرحله بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.