کد خبر : 151687
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 16:58
-

جابری : قبول داریم مشکلات و اتفاقاتی در لیگ و پلی اف وجود داشته است/باید نیمه اول اردیبهشت تکلیف قهرمان لیگ مشخص باشد

جابری : قبول داریم مشکلات و اتفاقاتی در لیگ و پلی اف وجود داشته است/باید نیمه اول اردیبهشت تکلیف قهرمان لیگ مشخص باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،آرش جابری درباره حواشی و اتفاقات مرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما قبول داریم مشکلات و اتفاقاتی در لیگ برتر و مرحله پلی اف وجود داشته اما من و همکارانم در سازمان لیگ تمام سعی تلاش خود را را می‌کنیم که این حواشی کمتر شود. همانطور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،آرش جابری درباره حواشی و اتفاقات مرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما قبول داریم مشکلات و اتفاقاتی در لیگ برتر و مرحله پلی اف وجود داشته اما من و همکارانم در سازمان لیگ تمام سعی تلاش خود را را می‌کنیم که این حواشی کمتر شود. همانطور که اطلاع دارید ما برای هر بازی ناظرانی انتخاب کرده ایم و بعد از هر بازی این ناظران گزارشات خود را در رابطه با حواشی و اتفاقات آن بازی را در اختیار سازمان لیگ قرار می دهند.

وی افزود: بعد از اتفاقات در ۲ دیدار شهروند ساری و ستارگان ورامین در مرحله پلی اف ما گزارش ناظران خود را داشتیم و بعد از گزارش ما نمایندگان  این دو باشگاه را به سازمان لیگ دعوت کردیم تا اگر دلیلی یا مدرکی مبنی بر حاشیه ها و اتفاقات روز بازی دارند در اختیار ما قراردهند. در نهایت مدارک و مستندات هر دو باشگاه جمع آوری شد و ما طی گزارشی در اختیار کمیته انظباطی قرار دادیم و منتظر هستیم رای این دو بازی صادر و بعد از آن سازمان لیگ بر اساس رای این کمیته  تصمیمات لازم را  مبنی بر زمان برگزاری مرحله نهایی گرفته می شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود بازی دوم شهروند و ستارگان ورامین بدون تماشاگر برگزار شود اما مسئولان ستارگان مدعی بودند که این کار انجام نشده، گفت: حضور و یا عدم حضور تماشاگران در آیین نامه انظباطی مصوب سال ۹۰ و ماده ۴۰ این آیین نامه مشخص است که چه افرادی می توانند در سالن بازی حضور داشته باشند در این مورد بحثهای مطرح است که ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

جابری همچنین در مورد زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: در جلسه‌ای که با حضور تاج ریاست وقت فدراسیون و شکوری و اعضای کادر فنی تیم ملی و سایر مدیران باشگاه و… برگزار شد قرار بود که بعد از ۱۸ اسفند که تیم ملی از بازیهای آسیایی برگشت ما جلسه ای با حضور ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی داشته باشیم و زمان دقیق آن را با هماهنگی ۴ باشگاه مشخص کنیم به این دلیل که ما باید نیمه اول اردیبهشت تکلیف قهرمان لیگ مشخص باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.