کد خبر : 151680
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 11:06
دسته‌بندی نشده
-

حقوقی پیگیر حق باشگاه و هواداران هستیم

مدیرعامل فرش‌آرا: خود را در جمع چهار تیم برتر می‌دانیم/ حقمان را ندهند کناره‌گیری می‌کنیم

مدیرعامل فرش‌آرا: خود را در جمع چهار تیم برتر می‌دانیم/ حقمان را ندهند کناره‌گیری می‌کنیم
غلامعلی مرتضایی مدیرعامل فرش‌آرا درباره حوادثی که در دیدار سوم فرش‌آرا و سن‌ایچ ساوه رخ داد گفت: ما برنده این دیدار هستیم و در بین چهار تیم حضور خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا گفت: اگر بعد از گل سن‌ایچ که پس از اتمام وقت قانونی به ثمر رسید ما دستور داور را نمی‌پذیرفتیم و به بازی و وقت اضافه تن نمی‌دادیم معلوم نبود در سالن و در حضور خیل کثیر هواداران چه رخ می‌داد و قطعا کنترل آن از دست همه خارج می‌شد، بنابراین ترجیح دادیم سالن را مدیریت کنیم و به بازی ادامه دهیم تا از تحریک تماشاچیان وعصبانیت آنان کاسته شود.

وی افزود: از طرفی می‌دانستیم که این یک اشتباه داوری نیست بلکه نقض قانون است و قابل پیگیری حقوقی است. به همین دلیل هم زمان زدن پنالتی دوم توسط بازیکن ما، دروازه‌بان حریف نزدیک به یک متر از محوطه جریمه بیرون آمد و با پا مانع از ورود توپ به دروازه شد ما اعتراضی نکردیم. چون اگر داور دستور به تکرار می‌داد باید به دروازه‌بان تیم حریف کارت نشان می‌داد و با گرفتن کارت زرد دوم از زمین اخراج می‌شد.

مدیرعامل فرش‌آرا در ادامه بیان کرد: ما ناراحت بودیم چون برای حفظ و حرمت فوتسال که امروز دستخوش حواشی بسیاری شده ریسک بزرگی انجام دادیم. ما روش جدیدی را اتخاذ کردیم تا ثابت کنیم که بدون جنجال هم می‌توانیم حق خود را بگیریم. البته آقایان در کمیته اخلاق و انضباطی را نمی‌شناسم ولی به عدالت اعتقاد و اطمینان دارم .به همین منظور شکایتی هم تنظیم و تقدیم کردیم و امید زیادی داریم که این روش مورد توجه اهالی فوتسال قرار بگیرد تا به این رشته جذاب و پرطرفدار کمک شود و شاید از حواشی نامطلوب و غیر اخلاقی خارج شود.اگر نشد ما با توکل به خداوند قادر  این شیوه را پیش گرفتیم و چنانچه زورمان به حل موضوع نرسید به خودمان که می‌رسد تا از چنین جامعه‌ای که عدالت در آن نباشد کناره‌گیری کنیم.

همانطور که به لیدرها و هواداران قول دادم که آرامش خودشان را حفظ کنند من این موضوع را پیگیری می‌کنم به این قول عمل می‌کنم و اطمینان دارم که موفق خواهیم شد در جمع ۴ تیم باشیم.

مرتضایی ادامه داد:در پایان عرض می‌کنم فرش‌آرا یک باشگاه خصوصی و از همین بخش که کارخانجات فرش‌آرا می‌باشد تغذیه می‌شود. لذا ایمان دارم که هرگونه بی‌عدالتی توسط هر گروه یا فرد و افرادی در این خصوص بشود عواقب آن متوجه آنان خواهد بود و در پیشگاه ایزد منان و قادر مسئول اعمال خود هستند.

لازم به ذکر است در دیدار سوم فرش‌آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه که در سالن بهشتی مشهد برگزار شد در حالی که تیم فرش‌آرا ۲ بر یک از حریف خود در وقت قانونی جلو بود گلی در واپسین ثانیه‌ها به سود میهمان به ثمر رسید که در زمان ورود توپ چالش به وجود آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا سه شنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به نظرمن فدراسیون باید تیم خوب فرش ارا مشهد رو بجای تیمهای شهروند و ستارگان که باعث بی نظمی در مسابقات شدند انتخاب کنه وبیاره جزو چهار تیم پایانی