کد خبر : 151723
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 20:25
-

ناظم الشریعه تهدید به کناره گیری از تیم ملی کرد

ناظم الشریعه تهدید به کناره گیری از تیم ملی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه به کم توجهی مسئولان به تیم ملی فوتسال اشاره کرد و افزود: مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم که مهمترین تاثیر آن روی بازیکنان، انگیزه آنهاست. باید بپذیریم که از قبل از مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ هیچ اتفاقی به لحاظ مالی برای ملی پوشان رخ نداده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه به کم توجهی مسئولان به تیم ملی فوتسال اشاره کرد و افزود: مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم که مهمترین تاثیر آن روی بازیکنان، انگیزه آنهاست. باید بپذیریم که از قبل از مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ هیچ اتفاقی به لحاظ مالی برای ملی پوشان رخ نداده و وعده و وعید‌ها محقق نشده است.
من مقصرم!
وی افزود: از آنجایی که بازیکنان محجوبی در اردوی تیم ملی داریم و می‌خواستیم آرامش برقرار شود، در مسابقات بین المللی مختلفی شرکت کردیم، بحث جوان گرایی را در پیش گرفتیم، اما این بازیکنان چیزی نگفتند. واقعیت این است که مقصر اصلی بدقولی‌ها من هستم، چون اجازه ندادم آن‌ها حرفی بزنند و آرامش تیم بهم بخورد.
۲ سال است که چیزی نگرفته ایم
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص جلسه دیروزش با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: اتمام حجت کردم، چون دیگر جایی برای اشتباه وجود ندارد. بازیکن بی انگیزه نمی‌تواند، خوب تمرین کند، چون تمرکز خوبی ندارد. اعضای کادرفنی هم همین شرایط را دارند و حدود ۲ سال است، که هیچ مبلغی دریافت نکرده اند. به مسئولان کمیته فوتسال گفته ام که اگر به تیم ملی رسیدگی نشود، نمی‌توانم جوابگوی آن باشم و در جایی که نمی‌توانم جوابگو باشم، بهتر است که بروم.
وی افزود: جلسه خوبی با اعضای کمیته فوتسال و شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون داشتم، او پیگیر مشکلات تیم است، اما به تنهایی کاری از پیش نخواهد برد. ستاد جام ملت‌های ۲۰۲۰ چند ماه قبل تشکیل شد که تا به حال کاری صورت نداده است. تنها البسه تمرینات تهیه شده که این جزئی از امکانات اردو‌ها است.
کادرفنی تیم ملی درآمدی ندارند
ناظم الشریعه گفت: شاید مسائل مالی اصل موضوع نباشد، اما وقتی وضعیت جامعه و شرایط اقتصادی را می‌بینیم، مسائل مالی هم در اولویت قرار می‌گیرند. کادرفنی تیم ملی درآمدی ندارند و در جای دیگری هم مربیگری نمی‌کنند، بنابراین باید حق و حقوق آن‌ها پرداخت شود، البته که حقوق آن‌ها مبلغ قابل توجهی نبوده و حتی قابل قیاس با فوتبال نیست.
دیگر به تمرینات نمی‌آیم
وی افزود: پایان این اردو اگر مشکلات حل نشود من هم نیستم، چون بازیکنی که با روحش تمرین نمی‌کند، من هم نمی‌توانم مربیگری کنم و دیگر نمی‌آیم.
برای کسی استعفا مهم نیست
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که صحبت‌های وی به معنی استعفاست، گفت: شک نکنید، اما برای چی باید بگویم استعفا می‌دهم؟ مگر برای مسئولان مهم است که چه اتفاقی برای این بازیکنان رخ می‌دهد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم، اما آن‌ها واقعا نیاز دارند تا شرایط روحی مناسبی داشته باشند. شرایط روحی مناسب هم بازی بدون فکر و خیال است.
کار خاصی نمی‌خواهیم
وی افزود: در این چند سال هر نتیجه‌ای که فوتسال به دست آورده است، برای این بوده که بازیکنان با آرامش کار کرده اند و اجازه نداده ام هیچ گونه خللی در کارشان ایجاد شود. هیچ گاه هم حرفی از مسائل مالی نزده اند، اما این موضوع حدی دارد. نمی‌خواهیم کار خاصی برای ما انجام دهند، فقط حق و حقوق اعضای تیم را پرداخت کنند.
فوتسال با آرامش کار کرده است
ناظم الشریعه با تاکید بر این که در صورت تحقق نیافتن وعده‌ها دیگر به اردوی تیم ملی نخواهد آمد، گفت: من قطعا نمی‌آیم، اما در مورد بازیکنان تصمیم نمی‌گیرم. بیشتر از ۲ سال است که هیچ حقوقی دریافت نکرده ام، سایرین هم به خاطر من پولی نگرفته اند، چون اجازه ندادم صحبتی کنند تا آرامش تیم به هم بریزد.
تضمینی نمی‌دهم
وی ادامه داد: در واقع نتیجه نگرفتن تیم به خاطر آرامش آن است، اما حالا تضمینی برای موفقیت نمی‌دهم، چون تیم ملی تمرکز و آرامش می‌خواهم.
احترام حق فوتسالیست هاست
سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این که بازیکنان همه اصول اردو را رعایت می‌کنند، گفت: احترام حق این بازیکنان است، همه دنیا به آن‌ها احترام می‌گذارند، چون تیم سوم جهان هستند، اما برای چه باید در کشور خودشان به آن‌ها احترام نگذارند؟!
تشریح برنامه‌های تیم ملی
وی به برنامه تدارکاتی تیم ملی اشاره کرد و افزود: ۲۶ و ۲۸ بهمن در اردوی سوم تیم ملی به احتمال زیاد دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت که با یک تیم آسیایی صعود نکرده به جام ملت‌ها و یک تیم اروپایی است، البته اگر اردویی برپا شود.
ناظم الشریعه با اشاره به اردوی تیم ملی فوتسال که از دیروز آغاز شده است، گفت: این اردو تا ۱۴ بهمن ادامه دارد، اردوی دوم از ۱۷ تا ۲۱ بهمن است و در اردوی سوم که از ۲۴ تا ۲۸ بهمن در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود، بازی دوستانه داریم. اردوی آخر تیم ملی هم اول تا چهارم اسفند یعنی تا زمان اعزام تیم برپا خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Aaaa چهارشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

وزیر ورزش بزرگترین دشمن تیم ملی فوتسال است