کد خبر : 151725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 20:42
-

سرمربی پدیده یا تیم پدیده؟

سرمربی پدیده یا تیم پدیده؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم که چند سالی به عنوان مربی-بازیکن در تیم‌های مختلف فعالیت می‌کرد، امسال اولین حضورش با عنوان رسمی سرمربی در لیگ برتر را تجربه کرد. سرمربی مازنی که با نیروی جوانی خود نتایج بسیار مطلوبی در لیگ کسب کرد. به طوریکه همگان سن ایچ ساوه را پدیده لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم که چند سالی به عنوان مربی-بازیکن در تیم‌های مختلف فعالیت می‌کرد، امسال اولین حضورش با عنوان رسمی سرمربی در لیگ برتر را تجربه کرد. سرمربی مازنی که با نیروی جوانی خود نتایج بسیار مطلوبی در لیگ کسب کرد. به طوریکه همگان سن ایچ ساوه را پدیده لیگ ۹۸ می‌دانند.
اصغری‌مقدم با وجود از دست دادن دو گلر اصلی خود در پایان نیم فصل اول و جدایی مصطفی نظری بعد از گذشت پنج هفته، و دو باخت داخل خانه مقابل شهروند ساری و فرش آرا، روحیه خود را نباخت و با اتکا به بازیکنان جوان خود توانست فصل را با قرار گرفتن در جایگاه ششم به پایان برساند تا برای دومین فصل پیاپی حضور در پلی‌آف را تجربه کند و حریف فرش آرا مشهد شود.
شاید از نگاه کارشناسان و قبل از پایان دیدار سوم پلی‌آف، سن‌ایچ بازنده جدال با تیم پرمهره و فوتسال بلد فرش آرا محسوب می‌شد. اما اصغری‌مقدم با استفاده از هوش و تجربه خود، بعد از برتری در دیدار نخست، بازی دوم را مدیریت کرد تا تیمش که از لحاظ مهره کمبود داشت، بازیکنی را بخاطر مصدومیت و محرومیت از دست ندهد. و انرژی بازیکنانش را برای دیدار سوم نگه داشت.
شاید نقطه عطف سن ایچ در این فصل بازی سوم با فرش آرا بود. جایی که بازیکنان این تیم تا ثانیه آخر جنگیدن و با گلی که علی مروتی در ۴ ثانیه به پایان بازی به ثمر رساند، مزد تلاش‌های یک فصل خود را گرفتند. اما کار آخر را علی احسانی گلر جوان ساوجی‌ها کرد که با مهار پنالتی نقطه دوم قدرت بهادری بازی را به ضربات مرگبار پنالتی کشاند. این دیدار به خوبی نشان داد که جواد فوتسال ایران تاثیر خود را به خوبی از لحاظ روحی و انگیزشی بر روی بازیکنان جوانش گذاشته است.
جواد اصغری‌مقدم مربی جوان و بادانش، با چند بازیکن جوان توانست مهر باطل بر پیش‌بینی اکثر کارشناسان بزند و پدیده لیگ ۹۸ را به مرحله نیمه‌نهایی برساند. جایی که باید به مصاف گیتی پسند اصفهان برود. کاری که تا همین مرحله هم مهر تاییدی‌ست بر ظهور یک مربی فنی دیگر در فوتسال ایران.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.