کد خبر : 151738
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 13:14
-

ناظم‌الشریعه: نیمی از پاداش بازیکنان و حقوق کادر فنی تا شنبه پرداخت می‌شود/ از تیم ملی می‌روم

ناظم‌الشریعه: نیمی از پاداش بازیکنان و حقوق کادر فنی تا شنبه پرداخت می‌شود/ از تیم ملی می‌روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در حاشیه اردوی تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت و آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: از روز گذشته اردوی خود را آغاز کردیم و تا ۱۴ بهمن ادامه دارد. دومین اردو از ۱۷ تا ۲۱ بهمن و سومین از ۲۴ تا ۲۸ بهمن قرار است در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در حاشیه اردوی تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت و آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: از روز گذشته اردوی خود را آغاز کردیم و تا ۱۴ بهمن ادامه دارد. دومین اردو از ۱۷ تا ۲۱ بهمن و سومین از ۲۴ تا ۲۸ بهمن قرار است در یکی از شهرستانها برگزار شود. البته کمیته فوتسال به دنبال برگزاری دو بازی تدارکاتی با دو تیم اروپایی یا آسیایی است. طبق برنامه، آخرین اردو هم از اول اسفند تا زمان اعزام تیم به بازی‌های آسیایی ترکمنستان برگزار خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی که قرار بود پادا‌ش‌های تیم ملی قبل از این اردو پرداخت شود، گفت: تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است اما شخصاً به امور مالی فدارسیون مراجعه کردم که مسئول آن قول داد بخشی از پاداش‌ها را تا روز شنبه پرداخت و مابقی را تا قبل از اعزام تیم به ترکمنستان پرداخت کنند. در همینجا باید از سلیمانی و شکوری سرپرست دبیرکلی که پیگیر پرداخت پاداش بازیکنان هستند، تشکر داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: علاوه بر پاداش بازیکنان، حقوق عقب افتاده اعضای کادر فنی هم وجود دارد که ۲ سال است ریالی دریافت نکرده‌اند. از فدراسیون خواسته ام حقوق کادر فنی هم پرداخت شود. براساس صحبتهای مسئولین فدراسیون، به بازیکنان و کادر فنی بارها قول دادم که حقوق و پاداش آنها پرداخت می شود. دیگر نمی‌توانم به آنها دروغ بگویم. از آنها خواستم به دلیل آرامش تیم ملی صحبتی نکنند اما اعتراف می کنم اشتباه کردم. مقصر اصلی بدقولی‌ها من هستم.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: روز گذشته جلسه ای با حضور شکوری و سایر مسئولین فدراسیون برگزار شد و من حرف‌های آخر خودم را زدم. صراحتا اعلام کردم دیگر جایی برای اشتباه باقی نمانده است. با توجه به نزدیک شدن به مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی، اگر نتوانیم پاداشها و حقوق کادر فنی را پرداخت کنیم، کارمان بیش از هر چیزی سخت تر می شود.

وی تسریح کرد: وقتی بازیکنی بی‌انگیزه باشد، تمرکزش را از دست می‌دهد و عملکرد خوبی ندارد. در این جلسه تأکید کردم در صورت عدم پرداخت پاداش بازیکنان و حقوق کادر فنی دیگر حاضر نیستم در تیم ملی بمانم. بحث من استعفا نیست. بودن یا نبودن من در تیم ملی مهم نیست بلکه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی و آبروی تیم هستم.

وی افزود: همه ما شرایط اقتصادی کشور را می دانیم. ما باید حق را به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بدهیم. آنها هم خانواده دارند. مطالباتشان به حق است. همه دنیا به تیم ملی ایران احترام می گذارند زیرا در رتبه اول آسیا و سوم دنیا قرار دارد. چرا نباید در کشور به این تیم احترام بگذریم؟

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تأکید می‌کنم اگر مشکلات حل نشود، من دیگر قادر نیستم در تیم ملی حضور داشته باشم. فدراسیون هر کسی را که دوست دارد، می‌تواند جایگزین کند. وقتی که بازیکنی شرایط روحی و تمرکز لازم را ندارد، هیچ مربی نمی‌تواند با این بازیکنان کار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.