کد خبر : 151745
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 11:24
-

حسن زاده:شرایط بیرونی تیم ملی خیلی خوب نیست/ می‌توانیم در فینال جام جهانی حضور داشته باشیم، اما نه با این امکانات و بی توجهی‌ها

حسن زاده:شرایط بیرونی تیم ملی خیلی خوب نیست/ می‌توانیم در فینال جام جهانی حضور داشته باشیم، اما نه با این امکانات و بی توجهی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده گفت: شرایط ملی‌پوشال به لحاظ بدنی بسیار ایده‌آل است و مصمم هستیم مثل همیشه و هر دوره برای قهرمانی در آسیا پا به رقابت‌ها بگذاریم، اما متاسفانه شرایط بیرونی تیم ملی فوتسال خیلی خوب نیست. وی افزود: نگاه‌های مسئولان به تیم ملی فوتسال خوب نبوده است، به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده گفت: شرایط ملی‌پوشال به لحاظ بدنی بسیار ایده‌آل است و مصمم هستیم مثل همیشه و هر دوره برای قهرمانی در آسیا پا به رقابت‌ها بگذاریم، اما متاسفانه شرایط بیرونی تیم ملی فوتسال خیلی خوب نیست.

وی افزود: نگاه‌های مسئولان به تیم ملی فوتسال خوب نبوده است، به عنوان مثال ۲ سال است که از قهرمانی ما در آسیا می‌گذرد، اما تاکنون برای پاداش‌ها فقط وعده داده‌اند.

کاپیتان تیم ملی گفت: بچه‌ها ۳ پاداش طلب دارند و هر سری هم وعده دادند که هفته بعد، ماه بعد، اردوی بعد، تا رسیده به الان که قرار بود قبل از این اردو پاداش ما را بدهند که آخرین قولی که به ما دادند برای شنبه ۱۲ بهمن است.

حسن‌زاده افزود: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد، فوتسال در آسیا و جهان روز به روز درحال پیشرفت است و اینکه نگاه فدراسیون به ما به گونه‌ای باشد که این تیم همیشه قهرمان است و بدون توجه تیم به مسابقات برود و قهرمانی بیاورد یا مهم هم نیست اگر یکدوره قهرمان نشدیم! نگاه درستی نیست.

وی گفت: فوتسال ما این ظرفیت را دارد و خود بازیکنان هم این یقین را دارند که می‌توانیم در فینال جام جهانی حضور داشته باشیم، اما نه با این امکانات و بی توجهی‌ها، اگر توجه بیشتری بشود حتما در فینال جام جهانی بازی خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال افزود: اما اینکه فدراسیون بگوید، چون دوره قبل سوم جهان شدیم و با همین شرایط می‌توانیم فینال را بازی کنیم باید بگویم نه اینطور نیست؛ آن سومی یک اتفاق بود که با همیت و غیرت بچه‌ها رقم خورد و این غیرت یکبار جواب می‌دهد.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال رها شده است، گفت: در هر دوره مسئولان فدراسیون فقط قول و وعده دادند، شرایط اقتصادی کشور را درک می‌کنیم، اما اینکه بعد از ۲ سال پاداش ما را ندهند جالب نیست.

کاپیتان تیم ملی فوتسال افزود: این پاداش هم بسیار ناچیز است، اما برای همه ملی‌پوشان احترامی که گذاشته می‌شود مهم است؛ حفظ شان و شخصیت تیم ملی که برای پرچم جمهوری اسلامی ایران با غیرت بازیکنان افتخارآفرینی می‌کند اهمیت دارد.

حسن زاده به ناکامی تیم ملی فوتسال ساحلی اشاره کرد و گفت: این دوره از جام ملت‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی هم است، امیدوارم اتفاقی که بر اثر بی‌توجهی به فوتبال ساحلی روی داد و منجر به صعود نکردن این تیم به جام جهانی شد برای فوتسال نیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.