کد خبر : 151781
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 8:32
-

ابهام در برگزاری بازی ایران با قهرمان جهان

ابهام در برگزاری بازی ایران با قهرمان جهان

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیم ملی فوتسال آرژانتین در شرایطی قرار است اوایل سال آینده با تیم ایران در این کشور روبرو شود که این تیم اقدامی برای حضور در ایران انجام نداده است. از ماه‌ها پیش و پس از مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تیم های ایران و آرژانتین نیمه

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیم ملی فوتسال آرژانتین در شرایطی قرار است اوایل سال آینده با تیم ایران در این کشور روبرو شود که این تیم اقدامی برای حضور در ایران انجام نداده است.

از ماه‌ها پیش و پس از مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تیم های ایران و آرژانتین نیمه دوم فروردین ماه سال۹۹ در ایران با هم روبر شوند. بعد از لغو بازی با برزیل، مصاف دوستانه با قهرمان جهان فرصت خوبی برای محک جدی شاگردان ناظم الشریعه پیش از جام جهانی ۲۰۲۰ است با این حال حریف تدارکاتی ایران هنوز خبر تازه ای از حضور یا عدم حضورش در ایران نداده است. در حالی که این کشور باید مقدمات حضورش در ایران را برای دریافت روادید و سایر مسائل هماهنگی انجام دهد خبر تازه‌ای از این تیم نیست.

به عبارتی آرژانتینی‌ها نه چیزی از لغو بازی با ایران گفته اند و نه کاری برای این بازی انجام داده‌اند. این درحالی است که تداخل مراحل پایانی لیگ برتر با زمان این بازی دوستانه شاید منجر به تغییراتی در بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر شود. چه بهتر که کمیته فوتسال زودتر حضور قطعی آرژانتین در ایران را مشخص کرده تا برای برنامه ریزی مسابقات پلی آف لیگ برتر هم دچار تردید نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.