کد خبر : 151820
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:22
-

اردلان: انتخاب خانم گل و بهترین بازیکن ، نشان دهنده عیار بالای بازیکنان ایران بود

اردلان: انتخاب خانم گل و بهترین بازیکن ، نشان دهنده عیار بالای بازیکنان ایران بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال دختران زیر ۲۰ سال در خصوص قهرمانی در اولین تورنمنت فوتسال  کافا دختران در تاجیکستان گفت:سطح تورنمنت به با توجه به اولین دوره برگزاری بازیها مناسب و خوب بود. همه تیم ها به غیر از تیم ایران در یک سطح بودند و این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال دختران زیر ۲۰ سال در خصوص قهرمانی در اولین تورنمنت فوتسال  کافا دختران در تاجیکستان گفت:سطح تورنمنت به با توجه به اولین دوره برگزاری بازیها مناسب و خوب بود. همه تیم ها به غیر از تیم ایران در یک سطح بودند و این امر از نتیجه بازی ها هم مشخص است. تیم ما بدلیل حضور بازیکنان در لیگ برتر فوتسال از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: ‌خدا را شکر‌ بازیکنان توانستند برنامه هایی که ازشان خواسته بودیم را به نحو احسنت انجام بدهند که نتیجه اش شد ۵۲ گل زده و‌تنها ۲ گل خورده.

اردلان در ادامه بیان کرد: انتخاب خانم گل و بهترین بازیکن از تیم ما نشان دهنده عیار بالای بازیکنان ایران بود. ما برای رسوندن این تیم در سطح اول آسیا خیلی کار داریم . این بچه ها باید از لحاظ بدنی، قوی باند وبایدفعالیتهای بدنسازی برای بازیکنان به صورت مستمر صورت گیرد.

وی در پایان گفتک امیدواریم که بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و درست و ‌اینده نگری بلند مدت این تیم را به حقش برسانیم و پشتوانه ی خوبی برای آینده فوتسال بانوان بزرگسالمان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.