کد خبر : 151793
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 8:40
-

جاوید:هر کسی از فدراسیون قولی داد و رفت / بی توجهی ها اصلا مهم نیست

جاوید:هر کسی از فدراسیون قولی داد و رفت /  بی توجهی ها اصلا مهم نیست
ملی‌پوش فوتسال گفت: بی‌توجهی فدراسیون اهمیتی ندارد و ملی‌پوشان فوتسال، شاد کردن دل مردم را با هیچ پاداشی عوض نمی‌کنند.

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  ملی‌پوش فوتسال گفت: بی‌توجهی فدراسیون اهمیتی ندارد و ملی‌پوشان فوتسال، شاد کردن دل مردم را با هیچ پاداشی عوض نمی‌کنند.

آقای مهدی جاوید گفت: مشکلاتی که تیم ملی فوتسال از قبل داشت همچنان پابرجاست و در این دو، سه سال اخیر درباره همه مشکلات صحبت شده، ولی تاکنون هیچ اتفاق خاصی رقم نخورده و فقط در حد حرف بوده است.

وی افزود: از جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ که ما قهرمان شدیم، چندین مسئول از نفر اول فدراسیون تا نفرات بعدی هر کسی آمد یک قولی داد و رفت و هیچ اتفاقی رقم نخورد.

ملی‌پوش فوتسال گفت: بچه‌های تیم ملی فوتسال نشان داده‌اند که برای پیراهن تیم ملی و مردم بازی می‌کنند و این بی‌توجهی‌ها روحیه ما را تضعیف نمی‌کند و هیچ خللی در هدف ما که قهرمانی در آسیا و درخشش در جام جهانی است ایجاد نخواهد کرد.

جاوید با اشاره به اینکه ملی‌پوشان فوتسال بی‌انگیزه نمی‌شوند، افزود: با این بی توجهی‌ها متوجه شدیم برای فدراسیون چقدر ارزش داریم و این موضوع اصلا مهم نیست زیرا انرژی‌مان را از مردم می‌گیریم و این مسئله را با هیچ پاداشی عوض نمی‌کنیم و همین موضوع برای ما بالاترین ارزش را دارد و به آن افتخار می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.