کد خبر : 151805
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 11:59
-

خوراکچی: با حمایت می توانیم قهرمان جهان شویم / خانواده فوتسال حق را می‌خواهند/بازیکن با استعداد می‌توانند جای خالی بهادری را پر کنند/ او به خودش و تیم ملی ضرر زد

خوراکچی: با حمایت می توانیم قهرمان جهان شویم / خانواده فوتسال حق را می‌خواهند/بازیکن با استعداد می‌توانند جای خالی بهادری را پر کنند/ او به خودش و تیم ملی ضرر زد

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک، گفت: فدراسیون به فوتسالی‌ها اهمیت نمی‌دهد و ما همیشه مظلوم واقع شده‌ایم. «محمود خوراکچی» روز شنبه اظهار داشت: انتظاراتی که از فدراسیون داریم به حق است و اگر کسی این نظرات را رد می‌کند کارش منصفانه نیست. خانواده فوتسال حق را می‌خواهند و

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک، گفت: فدراسیون به فوتسالی‌ها اهمیت نمی‌دهد و ما همیشه مظلوم واقع شده‌ایم.

«محمود خوراکچی» روز شنبه اظهار داشت: انتظاراتی که از فدراسیون داریم به حق است و اگر کسی این نظرات را رد می‌کند کارش منصفانه نیست. خانواده فوتسال حق را می‌خواهند و چیز زیادی درخواست نمی‌کنند. نکاتی که رسانه‌ای شده و خبرنگاران به آن پرداخته‌اند همگی درست است و فدراسیون باید بیشتر به این انتقادات توجه کند.

وی در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: نفرات حاضر در تیم ملی هم در سال‌های گذشته و هم امسال بهترین عملکرد را داشته‌اند و می‌توانند نتایج خوبی برای تیم ملی فوتسال به دست آورند.فقط نمی‌دانم چرا قدرت بهادری از تیم ملی کناره گیری کرد؛ او با این کار به خودش و تیم ملی ضرر زد. البته تیم ملی ما آنقدر بازیکن با استعداد دارد که می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

خوراکچی درباره‌ پیش بینی عملکرد تیم ملی فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران ابر قدرت فوتسال ‌آسیا است. با این وجود که فوتسال آسیا پیشرفت بیشتری نسبت به قاره‌های دیگر داشته‌است اما تیم ملی ما می‌تواند تمام کمبودهایی که از نظر امکانات نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی دارد، با قدرت خود جبران کند. امام این قدرت دلیل نمی‌شود به تیم ملی فوتسال بی‌توجهی شود. تیم ما آنقدر توانایی دارد که می‌شود با حمایت و برنامه‌ریزی درست خیز بلندی برداریم و حتی به قهرمانی جهان فکر کنیم.

وی افزود: پیشنهادم به کادر فنی تیم ملی این است که زیاد از بازیکنان اصلی در مرحله‌ گروهی استفاده نکنند و از آن‌ها بیشتر در مراحل حذفی بهره ببرند تا اتفاقی که برای تیم فوتسال مس سونگون پیش آمد برای تیم ملی رخ ندهد. امیدوارم بازیکنان ما در این رقابت‌ها به فکر عناوین شخصی نباشند و فقط برای موفقیت تیمی تلاش کنند.

تیم ملی فوتسال ایران از هفتم اسفند در مسابقات ‌قهرمانی‌آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ شرکت می‌کند.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.