کد خبر : 151778
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 8:28
-

شمسایی : نتایج توقعات را از تیم ملی بالا برده است / بازیکنان باید باافتخار پیراهن ملی را به تن کنند/توکلی و بهادری بازیکنان ارزشمندی هستند

شمسایی : نتایج توقعات را از تیم ملی بالا برده است / بازیکنان باید باافتخار پیراهن ملی را به تن کنند/توکلی و بهادری بازیکنان ارزشمندی هستند

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: با وجود احترامی که برای ناظم الشریعه قائلم اما در تیم ملی پشتوانه سازی نکرده است. وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد به خاطر سرمایه گذاری و وجود

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: با وجود احترامی که برای ناظم الشریعه قائلم اما در تیم ملی پشتوانه سازی نکرده است.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد به خاطر سرمایه گذاری و وجود بازیکنان شاخص در دو تیم گیتی پسند و مس سونگون، شانس این دو تیم برای رسیدن به فینال بیشتر است. گیتی پسند با ملی پوشان خوبی که دارد و دو بازیکن برزیلی با کیفیت، تیم خوبی ساخته است تا جایی که بازیکنانی مثل حفیظی، برمشوری و فهیمی که برای هر تیمی مهره کلیدی حساب می‌شوند گاهی از لیست این تیم بیرون می‌مانند. یا تیم مس سونگون که با آمدن علی افضل تغییرات خوبی داشته و با بازیکنان و پتانسیل مالی که دارد به دنبال قهرمانی است. اما برای دومین سال پیاپی فرش آرای مشهد در شرایطی که میزبان دو بازی پلی‌آف بود حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست داد که باید این ناکامی را بررسی کند و یک تبریک هم به تیم خوب سن ایچ که با جواد اصغری مقدم و ۶ بازیکن خوب توانست تا اینجا بالا بیاید اما نقطه تاریک پلی‌آف بازی شهروند ساری با ستارگان ورامین بود که هر دو تیم تماشاگران زیادی دارد و حیف است که تیم های نجاریان و تقوی با این سابقه خودشان این اتفاقات را رقم بزنند.

شمسایی در مورد پیش بینی‌اش از قهرمان لیگ هم گفت: نمی‌شود قهرمان را پیش بینی کرد. اول باید ببینیم مرحله بعدی پلی‌آف چه زمانی خواهد بود. برگزاری بازی‌ها بعد از عید یک زنگ خطر است چرا که بازیکنان باید از اول بدنسازی کنند و این به تیم ها لطمه می‌زند. البته تیم ملی هم مهم است ولی ما باید در کشورهای دیگر الگو باشیم نه اینکه الگوبرداری کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد شرایط این تیم در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: برای هر نفر از بازیکنان تیم ملی باید افتحار باشد که پیراهن تیم ملی را به تن کنند. تیم ملی همچون قطاری در حال حرکت است که بعضی ها در آن نشسته و برخی پیاده می‌شوند و با وجود احترامی زیادی که برای ناظم الشریعه دارم  نتایج بسیار خوبی که در تیم ملی گرفته و توقعات را بالا برده اما همانطور که بعضی از مربیان هم گفتند مثل تیم ملی فوتبال که بعد از مربی‌گری برانکو به خاطر نسلی پا به سن گذاشته عقب گرد داشت و دودش به چشم علی دایی و قلعه نویی رفت که نتوانستند ساختار سازی کنند، در زمان ناظم الشریعه هم با وجود نتایج قابل تحسین شاهد پشتوانه سازی نیستیم. بازیکنانی مثل شجری، سعید عباسی و … زمان خسوس کاندلاس هم به تیم ملی دعوت می‌شدند و به جز کشاورز که خداحافظی کرد نتوانستیم ساختار سازی کنیم که شاید بخشی از آن هم به لیگ برگردد.

شمسایی با اشاره به دعوت نشدن توکلی و خداحافظی بهادری از تیم ملی تاکید کرد: این دو بازیکن از ارزشمند ترین بازیکنان تیم ملی هستند. بهادری همبازی و شاگرد من بوده و توکلی هم مهره تاثیرگذاری بوده که شنیدم با توجه به اتفاقاتی که در مشهد افتاده به تیم ملی دعوت نشده است. متاسفانه فضای مجازی کاری کرده تا بازیکنان بعد از هر تورنمنتی مطلبی را از روی احساس می گذراند که کار را خراب می‌کند. قبول دارم که بازیکنان ناراحتی‌هایی دارند. منطقی است پاداش‌ها را نگرفته‌اند و انتظار دارند که سرمربی تیم ملی هم کاری برای آن‌ها بکند اما باید برای تیم ملی سر و دست بشکنند. حرف پایانی‌ام به بازیکنان و کارفنی این است که مبادا حسرت روزهای گذشته را بخوریم و بگوییم که چه روزهایی را از دست دادیم. همه به تیم ملی کمک کنیم. اگر انتقادی از ناظم الشریعه می‌کنیم، او آن‌ها را بگذارد به حساب کمک به تیم ملی نه دشمنی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.