کد خبر : 151822
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:24
-

ملی پوش سابق به تیم قرقیزی پیوست!

ملی پوش سابق به تیم قرقیزی پیوست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری ملی پوش سابق تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که سابقه بازی در تیم‌های الریان و العربی قطر را در کارنامه خود دارد، اخیراً با باشگاه موراس قرقیزستان به توافق رسیده و قرار است بقیه بازی‌های خود را در این تیم ادامه دهد. پیش از این تیم فوتسال موراس قرقیزستان موفق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری ملی پوش سابق تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که سابقه بازی در تیم‌های الریان و العربی قطر را در کارنامه خود دارد، اخیراً با باشگاه موراس قرقیزستان به توافق رسیده و قرار است بقیه بازی‌های خود را در این تیم ادامه دهد.

پیش از این تیم فوتسال موراس قرقیزستان موفق شده بود با امین مجیدی پور و حسین قبانچی ۲ فوتسالیست دیگر کشورمان قرارداد امضا کند.

گفتنی است محمد طاهری ملی پوش سابق تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان برای مقطع کوتاهی هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به کار‌های تکنیکی و تاکتیکی پرداخت. او زمانی که در تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان بازی می‌کرد، توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان دهد و به همین دلیل نظر مسئولان باشگاه الریان قطر را به خود جلب کرد. طاهری پس از توافق با باشگاه الریان تصمیم گرفت که بقیه بازی‌های خود را در لیگ قطر ادامه دهد.

همچنین محمد طاهری پس از آن که قراردادش با الریان به پایان رسید با مدیران باشگاه العربی قطر وارد مذاکره شد و پس از توافق با مدیران این باشگاه، تصمیم گرفت برای مدتی هم در این تیم بازی کند. حال پس از گذشت حدود ۲ سال طاهری از لیگ قطر جدا شده و قرار است بقیه بازی‌های خود را در لیگ قرقیزستان ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.