کد خبر : 151867
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 13:27
-

اعزام تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تایلند بدون مربی دروازه‌بانها

اعزام تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تایلند بدون مربی دروازه‌بانها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات ۶ جانبه فوتسال تایلند بین تیم های تایلند ، تاجیکستان، مالزی، میانمار ، تاجیکستان و زیر ۲۰ سال ایران در حالی از امروز در این کشور برگزار می شود که تیم ملی بزرگسالان ایران به دلیل امکان همگروهی در بازی‌های آسیایی ترکمنستان از این مسابقات انصراف داده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات ۶ جانبه فوتسال تایلند بین تیم های تایلند ، تاجیکستان، مالزی، میانمار ، تاجیکستان و زیر ۲۰ سال ایران در حالی از امروز در این کشور برگزار می شود که تیم ملی بزرگسالان ایران به دلیل امکان همگروهی در بازی‌های آسیایی ترکمنستان از این مسابقات انصراف داده و تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران جایگزین این تیم شد.

در اقدامی عجیب از سوی مسئولان، کاظم صادقی مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به همراه این تیم به این مسابقات اعزام نشده است. 

کاظم صادقی مربی دروازبانان تیم ملی  فوتسال زیر ۲۰ سال در پاسخ به این سوال که  چرا شما در کنار تیم در بازیهای تایلند حضور ندارید اظهار داشت : در این مورد من پاسخگو نیستم و باید داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال و یا آزاد سرپرست تیم ملی پاسخگو باشند اما تا آنجا که اطلاع دارم به من اعلام شد به دلیل محدودیت نفرات نمی‌توانم در کنار تیم ملی باشم. شاید هم به این دلیل که پاسپورتم را دیر تحویل دادم نشد که بروم. اما همانطور که گفتم من نباید پاسخگو این موضوع باشم.

وی در خصوص اینکه همزمان مربی تیم لیگ دسته اول قرچک است و شاید به همین دلیل  از حضور در کنار تیم ملی در تایلند انصراف داده گفت: خیر این موضوع ربطی به رفتن یا نرفتنم به تایلند ندارد و همانطور که گفتم شما از مسئولان مربوطه سوال کنید به من اعلام شد محدودیت نفرات داریم.

گفتنی است همراه تیم فوتسال زیر ۲۰ سال داوود پرهیزگار رئیس کمیته فنی حضور دارد و اینکه چرا مربی گلرها همراه این تیم نیست عجیب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.