کد خبر : 151897
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:03
-

اردلان :هنوز برای آینده کار زیادی داریم/ هر تیمی که با بزرگسالان بازی کند با ما هم رقابت خواهد کرد

اردلان :هنوز برای آینده کار زیادی داریم/ هر تیمی که با بزرگسالان بازی کند با ما هم رقابت خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان درباره قهرمانی تیمش در تورنمنت کافا اظهار داشت: تورنمنت کافا مربوط به کشورهای آسیای مرکزی است و ما هم با تیم‌های فوتسال این کشورها رقابت کردیم که سطح یکسانی داشتند و حتی سطح بازی ازبکستان هم نزدیک تیم‌های دیگر بود. وی افزود: ازبکستان تیم خیلی قوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان درباره قهرمانی تیمش در تورنمنت کافا اظهار داشت: تورنمنت کافا مربوط به کشورهای آسیای مرکزی است و ما هم با تیم‌های فوتسال این کشورها رقابت کردیم که سطح یکسانی داشتند و حتی سطح بازی ازبکستان هم نزدیک تیم‌های دیگر بود.

وی افزود: ازبکستان تیم خیلی قوی و فوتبالی بود که ما را بسیار اذیت کرد، اما شاگردانم توانستند با تکنیک مقابل این تیم بایستند.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان با بیان این مطلب که قهرمانی در تورنمنت کافا برای وی و شاگردانش از اهمیت بسزایی برخوردار بود، گفت: این مسابقات برای اولین بار در رشته فوتسال برگزار شد و قهرمانی در این تورنمنت برای ما حائز اهمیت بود، چون پایه‌ای برای آینده ما بود و نشان دادیم با حمایت از این بازیکنان می‌توانیم آینده فوتسال را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان پشتوانه فوتسال بزرگسالان هستند، همانطور که صومعه خانم گلی تورنمنت کافا را کسب کرد و مارال ترکمان ارزشمندترین بازیکن شد که نشان دهنده پتانسیل بالای تیم و شاگردان من است.

اردلان با اشاره به برنامه‌ریزی برای آینده این تیم گفت: هنوز برای آینده کار زیادی داریم و برای اینکه بتوانیم در سطح اول آسیا باشیم و با تیم‌های قدرتمند اروپایی بازی کنیم، باید برنامه‌ریزی بلند مدت و روند تمرینی مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم در سالیان نه چندان دور جایگزین خوبی برای فوتسال بزرگسالان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال سایپا درباره رقابت شاگردانش با پارس آرا شیراز در لیگ‌برتر اظهار داشت: ما تمرینات‌مان کم بود و در این مسابقه اصلاً خوب بازی نکردیم، اما برای ما کسب سه امتیاز بازی مهم بود که به دست آوردیم و سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به لغو سفر تیم ملی روسیه به ایران و انجام نشدن مسابقه دوستانه با این تیم گفت: قرار بود با تیم ملی روسیه بازی کنیم که گویا به ایران نمی‌آید. در برنامه‌های تمرینی‌مان هر تیمی که با بزرگسالان بازی کند با ما هم رقابت خواهد کرد. از طرفی برنامه ۶ ماهه بلند مدت برای تیم‌های ملی زیر ۱۸ سال و ۲۰ سال به فدراسیون ارائه می‌دهیم و امیدواریم در سال جدید با اردوهای مناسب و برنامه‌ریزی‌های بهتر استعدادهای بیشتر را جذب کنیم تا کسی از تیم ملی جا نماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.