کد خبر : 151883
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 10:29
-

بدون رقیب تا جام ملتها؛ تیم ملی بانوان در اغما

بدون رقیب تا جام ملتها؛ تیم ملی بانوان در اغما

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیم ملی فوتسال بانوان ایران شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در آستانه جام ملتهای آسیا ۲۰۲۰ کویت، حالا خبر رسیده است که کشور روسیه به تهران سفر نمی‌کند. در حالی‌که بسیاری از رقبای تیم ملی فوتسال ایران از جمله تایلند، کویت، چین، ژاپن و … در

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیم ملی فوتسال بانوان ایران شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در آستانه جام ملتهای آسیا ۲۰۲۰ کویت، حالا خبر رسیده است که کشور روسیه به تهران سفر نمی‌کند.

در حالی‌که بسیاری از رقبای تیم ملی فوتسال ایران از جمله تایلند، کویت، چین، ژاپن و … در آستانه برگزاری جام ملتهای آسیا ۲۰۲۰ که تیرماه ۱۳۹۹ به میزبانی کویت برگزار خواهد شد، در حال گذراندن اردوهای متوالی آماده سازی خود هستند اما ملی‌پوشان ایران در حال سپری کردن مسابقات لیگ هستند و فعلا تا نیمه اسفندماه خبری از اردوهای تدارکاتی نیست.

این اتفاق در حالی رخ داده است که تا یک ماه قبل اصلا شرایط تیم ملی ایران مشخص نبود و فدراسیون پس از گذشت حدود یکسال از جدایی شهرزاد مظفر، سرانجام به اجماع نظر برای انتصاب شهناز یاری رسید؛ اما حالا با گذشت چند ماه، شاید به جرأت بتوان گفت که با برگزاری چند مینی اردو ۱۰ جلسه تمرینی برای تیم ملی ایران برگزار شده است که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اصلا شرایط خوبی نیست.

اتفاقی بدتر زمانی رخ می‌دهد که فدراسیون فوتبال روسیه در ایمیلی به فدراسیون ما خبر لغو سفر ملی‌پوشان روسی به تهران را می‌دهد؛ پیش از این قرار بود نیمه اسفندماه تیم ملی روسیه جهت برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران راهی تهران شود اما به دلایل امنیتی، مسئولان کشور روسیه از انجام این سفر صرف نظر کرده اند.

پیش از این هم کشورهای اوکراین، ایتالیا و چین که در برنامه ریزی انجام شده قرار بود در ابتدای سال ۹۹، به تهران بیایند از سفر به کشورمان امتناع ورزیدند تا اینچنین شاگردان یاری بدون بازی تدارکاتی فعلا در آستانه جام ملتهای آسیا قرار گیرند.

تیم ملی ایران در دوره قبلی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و حالا در اندیشه هت‌تریک آن است اما شرایط به وجود آمده نسبت به سایر رقبا، اصلا زیبنده تیم ملی ایران نیست و شرایط حاکم بر فدراسیون و مشخص نبودن ریاست آن، بر مشکلات بانوان فوتسالیست افزوده شده است.

نکته دیگر آن‌که چندی پیش خبری مبنی بر حضور سید مهدی ابطحی به عنوان مدیر فنی و امیر فراشی به عنوان مشاور مربی دروازه‌بانها منتشر شد اما گویا حضور ابطحی در تیم ملی منتفی است و فقط قرار است فراشی به کار خود ادامه دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که کمتر از پنج ماه دیگر، جام ملتهای آسیا ۲۰۲۰ به میزبانی کویت آغاز می‌شود و تیم ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی شبه اغما به سر می‌برد؛ باید دید واکنش مسئولان فدراسیون به شرایط فعلی حاکم چیست و چه راهبردی برای برون رفت از مشکلات فعلی از سوی آنها اتخاذ خواهد شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.