کد خبر : 151891
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 10:32
-

بیغم :سطح مسابقات امسال از دیگر سال‌ها بالاتر بود / در حال حاضر تنها به قهرمان شدن فکر می‌کنیم

بیغم :سطح مسابقات امسال از دیگر سال‌ها بالاتر بود / در حال حاضر تنها به قهرمان شدن فکر می‌کنیم

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  حمید بیغم در خصوص بازی با سن ایچ ساوه در مرحله نیمه نهایی، اظهار کرد: در مقابل نماینده قم بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند که توانستیم نتیجه بگیریم. در مرحله نیمه نهایی به تیم سن ایچ ساوه برخورد کردیم، این تیم جوان و یک دست است و بازیکنان آن از انگیزه بالایی برخوردار

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  حمید بیغم در خصوص بازی با سن ایچ ساوه در مرحله نیمه نهایی، اظهار کرد: در مقابل نماینده قم بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند که توانستیم نتیجه بگیریم. در مرحله نیمه نهایی به تیم سن ایچ ساوه برخورد کردیم، این تیم جوان و یک دست است و بازیکنان آن از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: هر دوتیم به دنبال یک بازی بی حاشیه هستند که امیدوارم بتوانیم یک مسابقه در حد نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به نمایش بگذاریم. بازی رفت در ساوه و برگشت در اصفهان است اگر کار به بازی سوم کشیده شود به علت اینکه در جدول از سن ایچ امتیاز بیشتری داشتیم این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه بعد از بازی با قم ۱۰ روز به بازیکنان استراحت دادیم، خاطر نشان کرد: از شنبه _۱۲ بهمن ماه_ تمرینات را آغاز کردیم و به غیر از ملیپوشان همه بازیکنان را در اختیار داریم. باید با یک برنامه ریزی خوب تیم را از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی در آمادگی کامل نگهداریم تا در نیمه نهایی و فینال با صدر در صد آمادگی به میدان بروند.
 

بیغم ادامه داد: بازیکنان بزرگی داریم که هرکدام می‌توانند در هر لحظه کمک تیم باشند تا قهرمان لیگ برتر فوتسال شویم.

وی در رابطه با سطح لیگ امسال، تصریح کرد: سطح مسابقات در سال جاری از دیگر سال‌ها بالاتر بود و شرایط آرمانی تری از لحاظ فنی داشتیم. هنوز هم در لیگ تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند یا فنی ضعیف هستند دیده می‌شود. متأسفانه امسال لیگ خیلی پرحاشیه بود و در هر بازی شاهد اعتراضات و درگیری بودیم که کمیته فوتسال باید نظارت بیشتری داشته باشد تا این مشکلات را نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه گیتی پسند از اول فصل برای قهرمانی آماده شده است، گفت: تمام کارمندان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم بیش از وظیفه خود تلاش کردند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم، امیدوارم همه این تلاش‌ها به قهرمانی ختم شود.
 

بیغم در خصوص قول جایزه به بازیکنان در صورت قهرمانی، اظهار کرد: بازیکنان زمانی که برای عقد خود می آیند باشگاه پاداشی را برای آنها ثبت می‌کند تا در صورت قهرمانی به بازیکنان داده شود.

وی با بیان اینکه بعد از بازی فینال قرار دادم با گیتی پسند تمام خواهد شد، خاطر نشان کرد: من و مدیران باشگاه باید بشینیم و مسائلی را بررسی کنیم تا در خصوص فصل آینده بتوانیم تصمیم گیری کنیم، اما در حال حاضر تنها به قهرمان شدن فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم گیتی پسند در رابطه با حضور هواداران در سالن، تصریح کرد: حضور تماشاگران در سالن به بازیکنان روحیه می‌دهد. برخی از هواداران هستند زمانی که به سالن می آیندسپاهان را تشویق می‌کنند که مشکلی ندارد زیرا نماینده اصفهان را تشویق می‌کنند، خوشحال هستیم که ما هم نماینده این شهر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.