کد خبر : 151882
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 10:27
-

سنگ سفیدی:اذیت یا سنگ‌اندازی نکند، قهرمانیم/ دیگر احترام و شخصیت برنمی‌گردد/ پرهیزکار حتماً باید تایلند می رفت؟!/دوربین به سالن می‌آورند که قرار است پولی بدهند

سنگ سفیدی:اذیت یا سنگ‌اندازی نکند، قهرمانیم/ دیگر احترام و شخصیت برنمی‌گردد/ پرهیزکار حتماً باید تایلند می رفت؟!/دوربین به سالن می‌آورند که قرار است پولی بدهند

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  محمدرضا سنگ سفیدی درباره صعود تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: وقتی جایگاه دوم ما در پایان ۲۶ هفته مسابقات مسجل شد، کادر فنی به بازیکنان جوانی که کمتر به میدان می‌رفتند بازی داد تا بدون مصدوم وارد پلی‌آف شویم. خدا را شکر

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  محمدرضا سنگ سفیدی درباره صعود تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: وقتی جایگاه دوم ما در پایان ۲۶ هفته مسابقات مسجل شد، کادر فنی به بازیکنان جوانی که کمتر به میدان می‌رفتند بازی داد تا بدون مصدوم وارد پلی‌آف شویم. خدا را شکر بدون مصدوم وارد این مرحله شدیم و سوهان محمدسیما را شکست دادیم تا انتظاری را که کادر فنی از ما داشت، برآورده کنیم.

وی درباره احتمال ضرر گیتی‌پسند از خستگی ملی‌پوشان در نیمه‌نهایی و احتمال برگزاری این مرحله، پیش از پایان سال ۹۸ تصریح کرد: امیدوارم همه بازیکنان سالم به کشور بازگردند. مسئولان هم باید فرصتی به ملی‌پوشان بدهند چون ما تا آن زمان، ۵۰ روز را در تیم ملی می‌گذرانیم و مسابقات قهرمانی آسیا هم تورنمنتی پُرفشار است. این رقابت‌ها،‌ انتخابی جام جهانی است و همه باید تمرکز بالایی داشته باشیم. ادامه لیگ برتر باید در سال ۹۹ برگزار شود.

بازیکن تیم ملی فوتسال درخصوص تمرینات آغاز تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: تمرینات ما از چهارشنبه شروع شده است. یک روز تست پزشکی دادیم و پس از آن، روی آمادگی بدنی کار می‌کنیم. تمرینات ما در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و واقعاً روی بچه‌ها فشار می‌آید. کادر فنی حتماً چنین چیزی را صلاح دیده و باید آن را اجرا کنیم. چون زمان زیادی نداریم و توانایی بدنی بازیکنان  پس از این مرحله باید در حدی باشد که بتوانند از پس کارهای تاکتیکی بربیایند.

سنگ‌سفیدی با بیان اینکه بازیکنان و مربیان تیم ملی مصمم هستند که قهرمان آسیا شوند و به‌جز آن به چیز دیگری فکر نمی‌کنند گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد، کسی اذیت یا سنگ‌اندازی نکند و بگذارند تیم ملی آرامش داشته باشد، فکر می‌کنم قهرمان آسیا شویم. چون هنوز آقای آسیا هستیم و همه تیم‌های قاره از ما می‌ترسند. بچه‌های تیم ملی به شعور بالایی رسیدند که جز قهرمانی به عنوان دیگری راضی نمی‌شوند.

وی درباره وضعیت رسیدگی به تیم ملی فوتسال ایران و حمایت مسئولان از این تیم اظهار داشت: هیچ حمایتی از ما نمی‌شود. ۹ میلیون تومان از پاداش ۲۲ میلیون تومانی قهرمانی سال ۲۰۱۸ را پس از دو سال پرداخت کردند، انگار چه‌کار کرده‌اند! وقتی هزار تومان پول می‌دهند، همه دور و بر تیم هستند، اما وقتی پولی نمی‌دهند، دور تیم حضور ندارند و تیم ملی راحت نتیجه می‌گیرند. از وقتی به اردو آمدیم، یک نفر نیامد که حال ما را بپرسد. در آرامش کار می‌کنیم و همه وقتی پیدای‌شان می‌شود و دوربین به سالن می‌آورند که قرار است پولی بدهند. این موضوع بچه‌ها را آزار می‌دهد و خسته می‌کند.

«بچه‌های ما معطل ۲۲ میلیون تومان نیستند، احترام بچه‌ها را نگه نداشتند و ۱۰۰ میلیون تومان بدهند هم دیگر آن احترام و شخصیت برنمی‌گردد.»، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: به هر کسی می‌رسیم می‌گوید پول نیست. پس پول کجاست؟ بعضی اوقات کسی صادقانه می‌گوید پول نیست، اما هر روز به ما می‌گویند هفته بعد پول‌تان را می‌دهیم. هفته بعد می‌گویند قبل از شروع مسابقات. مگر بچه‌های تیم ملی گدا هستند که دنبال ۲۲ میلیون تومان باشند؟!

سنگ سفیدی در ادامه انتقاداتش از شرایط البسه تیم ملی گفت: شما که پول و لباس خوب نمی‌دهید. حتماً باید برف بیاید تا استرچ بدهید و حتماً باید باران ببارد تا کلاه و دستکش بدهید. شأن و شخصیت بچه‌ها را حفظ کنید. تا الان ندیده‌ام مسئولی در اردوی تیم حاضر باشد. انگار داود پرهیزکار به تایلند رفته و آنجا تورنمنت بزرگی برگزار می‌شود که او حتماً باید به آنجا می‌رفت. تیم ملی ایران ۲۰ روز دیگر باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند، اما ظاهراً بازی‌های تدارکاتی تیم زیر ۲۰ سال خیلی مهم‌تر است! همه عقل دارند و این مسائل را می‌دانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.