کد خبر : 151895
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:02
-

طاهری:حیف است تیمی با این پتانسیل با مشکلات دست و پنجه نرم کند

طاهری:حیف است تیمی با این پتانسیل با مشکلات دست و پنجه نرم کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است با وجود پتانسیل بالای تیم ملی ایران، تکرار قهرمانی در آسیا کار بسیار دشواری است. محمد طاهری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی بازی‌های مهمی پیش‌رو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است با وجود پتانسیل بالای تیم ملی ایران، تکرار قهرمانی در آسیا کار بسیار دشواری است.

محمد طاهری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد و ابتدا باید در مسابقات آسیایی و سپس جام جهانی شرکت کند اما حیف است تیمی با این پتانسیل بالا با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کند. انتظارات از تیم ملی بالاست و مردم هم قهرمانی آسیا و هم رتبه خوب در جام جهانی را می‌خواهند اما شرایط آماده‌سازی تیم ملی مناسب نیست. این تیم به امکانات بیش‌تر، بازی‌های تدارکاتی بهتر و شرایط روحی و روانی مناسب نیاز دارد. این در حالی است که رقیبان برنامه‌ریزی مناسبی داشته و با آمادگی کامل در بازی‌ها حاضر خواهند شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در بازی‌ها اذعان کرد: ما از لحاظ استعدادی خیلی قوی هستیم و آسیایی‌ها آرزوی داشتن بازیکنان ما را دارند و حتی حاضرند هزینه‌های زیادی کنند تا بازیکنان ایرانی را در تیم‌های خود داشته باشند اما آن‌ها از لحاظ سخت افزاری شرایط بسیار خوبی دارند که ما در این بخش با ضعف روبه‌رو هستیم. همه تیم‌ها خوب کار کردند ولی ما تیم با تجربه‌ای هستیم که اگر با شرایط مناسب روحی و روانی وارد مسابقات شویم می‌توانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم هر چند این اتفاق بسیار سخت است.

طاهری که در تیم لیگ برتری ستارگان ورامین توپ می‌زند در مورد اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با شهروند ساری در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: زیاد دوست ندارم درباره این اتفاقات حرف بزنم چرا که اتفاقاتی بدی بود که قطعا به فوتسال ضربه می‌زند. ان‌شاءالله که دیگر شاهد این حوادث نباشیم اما آن چه در بازی دوم و سوم رخ داد و باعث نیمه تمام ماندن بازی شد روز زشت فوتسال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.