کد خبر : 151923
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:25
-

ناظم‌الشریعه: در صورت تعویق مسابقات، حداکثر استفاده را از زمان خواهیم کرد/بازی های لیگ را زودتر تمام کنند

ناظم‌الشریعه: در صورت تعویق مسابقات، حداکثر استفاده را از زمان خواهیم کرد/بازی های لیگ را زودتر تمام کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در زمینه اشاعه ویروس کرونا رخ داده، ایجاد تاخیر در زمان برگزاری مسابقات دور از ذهن نیست. از سوی روابط بین الملل فدراسیون هم به ما اعلام شد که ممکن است این اتفاق رخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در زمینه اشاعه ویروس کرونا رخ داده، ایجاد تاخیر در زمان برگزاری مسابقات دور از ذهن نیست. از سوی روابط بین الملل فدراسیون هم به ما اعلام شد که ممکن است این اتفاق رخ بدهد، اما هنوز به صورت کتبی چیزی اعلام نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اردوی بعدی ما طبق برنامه از هفدهم بهمن آغاز خواهد شد و تغییری در برنامه آماده‌سازی ما ایجاد نخواهد شد. از نظرم در صورت تعویق مسابقات، فرصت خوبی خواهد بود تا با همکاری سازمان لیگ فوتسال بازی‌های لیگ را زود تمام کنیم تا بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و از طرفی هم بازی‌های تدارکاتی بیشتری هماهنگ کنیم.

وی تاکید کرد: البته همه اینها منوط به تایید نهایی و رسمی تعویق مسابقات از سوی ای اف سی است. ضمن اینکه مدت زمان تاخیر نیز تعیین کننده خواهد بود. پس از آن می‌توانیم برنامه هایمان را پربار تر کنیم و نهایت بهره را از این فرصت ببریم.

وی در پایان با اشاره به اردوی تیم ملی فوتسال که امروز به پایان رسید، گفت: اردو به دلیل حضور بسیار فعال بازیکنان، بسیار خوب بود. با وجود اینکه بازیکنان کمی خسته بودند، اما کارهای بدنی را بسیار خوب پشت سر گذاشتند و در اردوی بعدی هم روی کارهای تکنیکی تمرکز خواهیم کرد. جا دارد از کادر خوبم در تیم ملی هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.