کد خبر : 151896
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:07
-

یاری :نمی توانیم از بازی‌های دوستانه صرف‌نظر کنیم

یاری :نمی توانیم از بازی‌های دوستانه صرف‌نظر کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهناز یاری  درباره لغو دیدار دوستانه ایران و روسیه و همین طور سفر چین به ایران، اظهار داشت: شرایط تیم ملی به گونه‌ای نیست که ما از بازی‌های دوستانه صرف‌نظر کنیم چرا که این موضوع به تیم ملی ضربه می‌زند. باید تیم جایگزین را پیدا کنیم و یا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهناز یاری  درباره لغو دیدار دوستانه ایران و روسیه و همین طور سفر چین به ایران، اظهار داشت: شرایط تیم ملی به گونه‌ای نیست که ما از بازی‌های دوستانه صرف‌نظر کنیم چرا که این موضوع به تیم ملی ضربه می‌زند. باید تیم جایگزین را پیدا کنیم و یا شرایط را فراهم کنیم که ما به خارج از کشور برویم.

وی افزود: بیشتر کشورها برنامه‌هایشان را سالیانه می‌بندند به همین دلیل در این فرصت کمی که باقی مانده خیلی سخت می‌توان تیمی را پیدا کرد که بتوانیم با آنها بازی دوستانه داشته باشیم. البته کمیته بانوان در تلاش است و رایزنی‌های خود را نیز انجام می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما برای بازی با روسیه و چین از ۵ ماه پیش برنامه داده بودیم و رایزنی کرده بودیم. لهستان و هلند طبق صحبتی که با من داشته‌اند می‌توانند بازی دوستانه با ما داشته باشند اما نظر من این است دنبال تیم‌هایی باشیم که چیزی به ما یاد بدهند و باکیفیت باشند.

یاری درباره آغاز اردوها، عنوان کرد: در ابتدا قرار بود اواخر بهمن‌ماه در فاصله برگزاری پلی‌آف، برای بازی دوستانه با روسیه اردویی داشته باشیم که حالا برنامه این است بعد از پایان فصل تمرینات را شروع کنیم. استارت کار را هم به صورت رسمی از ۵ فروردین می‌زنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.